فونیکسریمکسبهتام

رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور:

رزم حسینی صنعت را از بی تکلیفی خارج می کند

عصر خودرو- شرایط و اوضاع صنعت نابسامان است. شخص مناسب جهت حمایت از صنعتگران در برنامه های کلان شرکت وجود ندارد و صنعتگران در بی برنامگی بانک مرکزی دچار مشکل شده اند. در شرایط نابسامان کنونی رزم حسینی می تواند صنعت را از بی تکلیفی خارج کند.

رزم حسینی صنعت را از بی تکلیفی خارج می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  محمدرضا نجفی منش رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشوری با اشاره به موارد فوق گفت: امروز برای یک مجوز از وزارت صمت باید ماه ها پیگیری انجام شود و اولین بهانه نبود وزیر در این وزارتخانه مهم و اثرگذار کشور ذکر می شود. چرا باید صنایع داخلی در بی توجهی و عدم معرفی نیازها به این روز افتد که بسیاری از صنعتگران آماده خروج از تولید شوند در حالی که دولت از ابتدا قول به توسعه صنایع کشور داده است.

    نجفی منش مشخص نبودن رویه اقتصادی کشور و توجه و تمرکز بر روی واردات را دلیل اصلی مشکلات صنعت دانست و اظهار کرد: وزارت صمت بزرگترین مجموعه دولتی است که هدایت آن نیاز به یک مدیرعامل گرا و خوش ارتباط دارد و از این حیث رزم حسینی کارنامه درخشانی دارد که علاوه بر انگیزه ی لازم، شرایط بنگاه های اقتصادی را به خوبی درک می کند؛ لذا انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به مصلحت نظام، رزم حسینی را برای وزارت صمت انتخاب کنند تا در این جنگ اقتصادی که دشمن تمامی ابزارهای خود را در آن به سوی ما نشانه گرفته، حداقل از تحریم های داخلی در امان باشیم.
    رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشوری در ادامه تصریح کرد: دخالت بی مورد در صنایع از سوی دولت ها باعث شده تا در ارزیابی جهانی کسب و کار به پایین ترین رتبه دست یابیم و این موضوع نه تنها امروز آسیب به توان کشور می زند بلکه در تمامی سال های آینده باید اثرات این تخریب را به دنبال خودمان بکشیم. اوضاع قطعه سازان کشور به جهت افزایش قیمت مواد اولیه داخلی به صورت ساعتی و قیمت های جهانی، هر روز آشفته تر می شود و لزوم تصمیمگیری های صحیح در سطح کلان اقتصادی کشور برای صنعت خودرو و خروج دولت از این صنعت هر چه سریعتر مورد نیاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو