فونیکسریمکسبهتام

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

عصر خودرو- Triumph Tridentیک موتورسیکلت پیشرفته با کارایی بالا و سراسر سفید رنگ است.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸:۰۰
  • موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟
  • موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟
  • موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟
  • موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟
  • موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟
  • موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، نمونه اولیه موتور سیکلت تریومف ترایدنت (Triumph Trident )  قرار است در بهار سال 2021 میلادی در نمایشگاه‌های موتورسیکلت به نمایش درآید. ظاهر  این موتور سیکلت سراسر سفید رنگ بوده و طرحی همانند رودستر دارد.

اگزوز آن کوتاه بوده و تنه‌ای ماهیچه‌ای دارد که از خطوطی درخشان بهره‌مند است. در این موتور سیکلت می‌توان ردپا‌ها و سرنخ‌هایی از Street Triple را دید، اما هنوز مشخص نشده است که در این نمونه اولیه از چه موادی برای ساختش استفاده شده است.

تریومف ترایدنت یک موتورسیکلت فنی پیشرفته با کارایی بالا (یا استاندارد) ساخته شده توسط Triumph Engineering است. این کارخانه موتورسازی در کنار ساخت هوندا CB750 و کاوازاکی، سطح جدیدی از پیچیدگی را برای موتور سیکلت‌های خیابانی به ارمغان آورد و نشانگر آغاز دوران فوق العاده موتور‌ها بود.

هم اکنون Triumph Motorcycles اعلام کرده است که نام Trident را احیا خواهد کرد، که در نسل مدرن راودستر جدید طبقه متوسط ​​پیدا خواهد شد که ورود وی به بازار برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

در کنار این اعلامیه، برند انگلیسی نیز بینش منحصر به فردی از ظاهر نمونه اولیه در مرحله توسعه به ارمغان آورد. ما انتظار داریم ارائه رسمی در هفته‌های آینده باشد و فروش باید از نیمه اول سال 2021 آغاز شود.

با احیای نامی که آخرین بار در طول دهه 1960 و 1970 فعال بود، یک مدل جدید در بخش Roadster دریافت می‌کنیم که بین دستگاه‌های Speed ​​/ Street Triple و Classic قرار گرفته است. Trident نتیجه یک برنامه چهار ساله توسعه است که هدف از آن، گسترش دامنه مدرن شرکت انگلیسی است، ضمن حفظ یک زبان طراحی قابل تشخیص و تطبیق دستگاه جدید "سبک و نگرش" از پیشنهاد فعلی برند مشهور است.

برای نشان دادن زیبایی شناسی Trident، Triumph یک نمونه اولیه را ارائه داد، با حمایت Rodolfo Frascoli، مردی که Tiger 900 جدید را خلق کرد. اگرچه این محصول ناتمام است، این شرکت اظهار داشت که این ظاهر بسیار شبیه به نوع تولید است.

در حال حاضر جزئیات خاصی درباره Trident جدید موجود نیست و در اینجا منظور ما از ظرفیت موتور سه سیلندر آن است که در مدل‌های Street و Speed ​​Triple در نوع 765 متر مکعب عرضه می‌شود.

این موتور 58 اسب بخار قدرت (43 کیلووات) 740 سانتی متر مکعب (45 مس در داخل) واحد خنک کننده هوا OHV واحد سه موتوره با چهار چرخ دنده و شاسی معمولی و سیستم تعلیق معمولی دارد. موتور نسبت به دوقلو‌های 360 درجه موجود لرزش کمتری دارد.

مشخصات موتور از جمله جابجایی فقط از چند هفته آینده مشخص می‌شود، اما از آنچه قبلاً به اشتراک گذاشته شده است، احتمالاً Trident جدید دارای موتور جابجایی در حدود 650-660 سی سی خواهد بود. معماری پایه موتور از سه گانه 675 سی سی Triumph Daytona 675 که اکنون قطع شده است، اما Triumph می‌گوید موتور Trident کاملاً جدید از سطح زمین است.

در حقیقت، Daytona 675 پایه‌ای برای همه موتور‌های سه سیلندر درون خطی مدرن از Triumph، از جمله موتور 765 سی سی فعلی Street Triple، موتور آخرین نسل Tiger 800 و حتی Tiger 900 جدید را تشکیل می‌دهد.

‌Triumph  می‌گوید یک موتور انعطاف پذیر با گشتاور کم کار و همچنین کارایی بالا ارائه می‌دهد و این اولین موتور سیکلت سه سیلندر در این بخش خواهد بود که موتور‌های کاوازاکی Z650 و Yamaha MT-07 را با موتور‌های دوقلوی موازی خود و هوندا CB650R با موتور چهار سیلندر داخلی خود در اختیار می‌گیرد.

این موتور بر روی شاسی کاملاً جدید سوار می‌شود. اما برخلاف قاب آلومینیومی Street Triple، Trident از یک قاب اصلی فولادی بهره خواهد برد تا از نظر اقتصادی آن مقرون به صرفه‌تر باشد، اما در عین حال هندلینگ و تعادل مشخص شده را با کارگران جاده سازی Triumph ارائه می‌دهد.

 

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو