فونیکسریمکسبهتام

دو کشته و ۲۵ مصدوم در واژگونی اتوبوس مسافربری

عصر خودرو- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه کرج_قزوین در صبح امروز خبر داد که ظی آن دو تن جان باختند و ۲۵نفر مجروح شدند.

دو کشته و ۲۵ مصدوم در واژگونی اتوبوس مسافربری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، خالدی ضمن اعلام خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس، گفت: این حادثه صبح امروز (جمعه 14 شهریور) حدود ساعت ٧ صبح در آزادراه کرج-قزوین نرسیده به پل هشتگرد رخ داد.

    وی افزود: با اعلام این حادثه به سامانه ١١٥ بلافاصله شش دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

    وی در ادامه اظهار کرد: در پی این حادثه ٢٥ نفر مصدوم شدند و متأسفانه دو نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

    سخنگوی سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: مصدومان با اقدامات درمانی مناسب تکنسین های اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

    خالدی در ساعت 10  نیز در گزارشی تکمیلی از این حادثه گفت:  این دستگاه اتوبوس از مبدا تبریز به تهران در حال حرکت بود و در پنج میلومتری پل هشتگرد واژگون شده و از ارتفاع حدود چهار متر سقوط می‌کند.

    به گفته وی، در این اتوبوس 25 مسافر حضور داشتند که با احتساب راننده و کمک راننده 27 نفر داخل اتوبوی بودند که تمامی آنها آسیب می‌بینند و دو نفر نیز جان خود را از دست می‌دهند، این دو نفر شامل یک آقای 40 ساله و یک خانم 64 ساله هستند. 25 نفر مصدوم نیز به بیمارستان امام صادق (ع) هشتگرد، بیمارستان البرز کرج و بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل می‌شوند.

    سخنگوی سازمان اورژانس، افزود: با توجه به میزان مصدومین و الزام جابجایی آنها بالگرد اورژانس سه بار مجبور به انتقال بیماران به بیمارستان‌ها می‌شود. از مجموع 25 مصدوم منتقل شده به بیمارستان هشت نفر حال عمومی خوبی ندارند و چهارنفر نیز بدحال هستند. همچنین یک نفر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. کم سن ترین مصدوم این حادثه دختری 10 ساله و مسن‌ترین مصدوم آقایی 70 ساله هستند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو