فونیکسریمکسبهتام

تغییرات خودرو کیا استینگر در سال ۲۰۲۰+ تصاویر

عصر خودرو-شرکت خودرو سازی کیا مدل استینگر ( Stinger ) را با تغییراتی جدید در ظاهر، به‌روز کرده است.

تغییرات خودرو کیا استینگر در سال ۲۰۲۰+ تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیا جزئیاتی از فیس لیفت( تغییرات بر روی بدنه  و تزئینات داخلی خودرو ) از مدل استینگر ( Stinger )مشخص  کرده است. این فست بک پرچمدار برند کیا است.

این V6 به لطف یک اگزوز جدید از یک قدرت 3 اسب بخاری بهره می‌برد. این خودرو به دلیل داشتن لوله‌های بزرگتر و دریچه پروانه در اگزوز، می‌تواند در حالت Eco یا Comfort، برجسته‌تر و عمیق تر نسبت به قبل هیجان انگیز به نظر برسد.

بررسی طولانی مدت کیا استینگر
این باید به Stinger GT-S حتی بیشتر طعم Grand Tourer را بدهد و به خوبی با شخصیت آن متناسب باشد. تغییرات بیرونی در این خودرو به روز شده، حداقل است. چراغ‌های LED  جلوی Stinger اکنون باریک‌تر هستند، عقب‌ها به عرض کامل درب عقب کشیده می‌شوند.

همانطور که گفته شد، قدرت این خودرو از افزایش حاشیه‌ای 3 اسب بخار برخوردار است و در مجموع آن را به 368 اسب بخار می‌رساند. حداکثر گشتاور 376 پوند فوت ثابت مانده و در 1300 دور در دقیقه و 4500 دور در دقیقه پخش می‌شود.

به نظر می‌رسد جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک این خودرو بدون تغییر است. بعید است که آمار عملکرد نیز تغییر چندانی داشته باشد، بنابراین انتظار دارید استینگر جدید با نسخه‌های قبلی 4.7 ثانیه زمان 0-62 مایل در ساعت و حداکثر سرعت 168 مایل در ساعت مطابقت داشته باشد.

بررسی کیا استینگر GT420
در حالی که موتور‌های 2.0 لیتری بنزینی و 2.2 لیتری دیزلی از ویژگی‌های خاصی برخوردار نبودند، آن‌ها راهی به مالکیت استینگر ارائه دادند که کمی خراب‌تر از V6 گران قیمت و تشنگی 3.3 لیتری بود.

کیا با آپدیت‌های داخلی دیرهنگام عصبانی شده و جدیدترین سیستم‌های سرگرمی متصل شده خود را به تقریباً هر مدل خود اضافه کرده است. Stinger فرار نمی‌کند، اکنون با یک صفحه نمایش لمسی سرگرمی  8.0 اینچی استاندارد با Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

این قابل ارتقا به یک سیستم پرچمدار 10.25 اینچی است که با برنامه UVO Kia جفت می‌شود، از طریق telematics متصل و برخی از کار‌ها از راه دور - برخی از بازار‌ها حتی می‌توانند موتور‌های خود را روشن کرده و کابین را از راه دور گرم کنند.

عملکرد صفحه نمایش بیشتر در پشت فرمان وجود دارد، جایی که اکنون همه مدل‌ها یک صفحه نمایش 4.2 اینچی رنگی بین صفحات را دریافت می‌کنند که قابل ارتقا به یک صفحه کاملاً دیجیتالی 7.0 اینچی است.

کنترل کروز به ناوبری متصل می‌شود و اگر به سمت پیچ متمایل شوید سرعت را کاهش می‌دهد و هنگامی که جاده به عقب باز می‌شود به سرعت اصلی باز می‌گردید. همچنین در هر آینه درب ورودی دوربین وجود دارد (نشانگر را حرکت دهید و یک تصویر با وضوح بالا از نقطه کور شما در صفحه ابزار نمایش داده می‌شود).

قیمت‌ و مشخصات نهایی این خودرو انگلیسی هنوز مشخص نشده است. طبق معمول برای لیفت، انتظار افزایش قیمت را باید داشته باشید. افت موتور‌ با مشخصات پایین‌تر به این معنی است که قیمت 32925 پوندی بنزین 2.0 لیتری در گرد و غبار باقی می‌ماند. به احتمال زیاد شاهد یک افزایش ملایم در قیمت فعلی 41، 145 پوند مدل GT-S خواهیم بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم