فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه؛

افزایش تولید روزانه ایران خودرو کرمانشاه به ۱۷۵ دستگاه خودرو تا پایان امسال

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که رشد تولید در ایران خودرو کرمانشاه بالاتر ازکل گروه صنعتی ایران خودرو است، بر افزایش تعامل با قطعه سازان این استان تاکید و تصریح کرد: ایران خودرو آماده است با تضمین خرید محصولات قطعه سازان این استان به مدت پنج سال، در مسیر توسعه منطقه گام بردارد

افزایش تولید روزانه ایران خودرو کرمانشاه به ۱۷۵ دستگاه خودرو تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه با حضور استاندار گفت: با سرمایه‌گذاری و دعوت از سرمایه گذاران خارج از استان در حوزه قطعه سازی، شاهد کاهش بیکاری در استان خواهیم بود.
    وی در خصوص افزایش ظرفیت اسمی کارخانه ایران خودرو کرمانشاه گفت: آمارها، بیانگر روند افزایشی در تیراژ تولید این پایگاه تولیدی است، با تمام توان تلاش خواهیم کرد کارخانه ایران خودرو کرمانشاه به ظرفیت واقعی تولیدی که برای آن برنامه ریزی شده برسد.
    وی ادامه داد: قطعه سازان با رعایت استانداردهای کیفی به عنوان شریک ایران خودرو، می توانند در توسعه صنعت تاثیر گذار باشند.
    مقیمی گفت: شرایط باید به سمتی پیش برود که محصولات قطعه‌سازان در خارج از استان نیز بازار داشته باشند که شرکت ایساکو می تواند در این زمینه به کمک قطعه سازان بیاید.  
    وی در ادامه بر اهمیت صنعت خودرو کشور تاکید کرد و گفت:‌ به برکت حضور قطعه سازان و داخلی سازی تولید توانستیم چالش های تحریم را با سربلندی پشت سر بگذاریم. در حال حاضر توانسته ایم حدود 50 قطعه وارداتی را با کاهش ارزبری 40 میلیون یورویی داخلی سازی کنیم.
    مقیمی با اشاره به برقراری تعامل شفاف و موثر با انجمن های قطعه سازی و شناسایی مشکلات پیش رو، گفت: ایران خودرو در سنوات گذشته دو هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی داشت که این مبلغ هم اکنون نصف شده است.
    وی تصریح کرد: باید تولیدکنندگان از معافیت‌های مالیاتی برخوردار شوند و نظام بانکی کشور نیز برای رونق تولید حمایت ویژه‌ای از تولیدکنندگان داشته باشد.
    مقیمی با پیشنهاد مجموعه سازی به قطعه سازان استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعه سازان استان برای اینکه دارای زنجیره تولید باشند با تعامل و همکاری، مجموعه‌سازی را مد نظر قرار دهند.
    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو سایت کرمانشاه را برکتی برای قطعه سازی دانست و گفت: باید با امضای میثاق نامه در قالب کمیته مشترک تولید، به توسعه و اشتغال زایی استان کمک کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو