فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان ایدرو:

در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه سازان در بخش های مختلف هستیم

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت و سرپرست سازمان ایدرو در شهرک صنعتی مامونیه استان مرکزی، یکی از سیاست‌های اصلی ایدرو را مشارکت با بخش خصوصی برای ساخت داخل و خودکفایی در تامین نیاز دانست.

در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه سازان در بخش های مختلف هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، امیر بیات با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: استان مرکزی ظرفیت های خوبی در این زمینه دارد و این مهم در بازدیدها و افتتاح طرح های امروز نیز مشهود بود.

    وی ادامه داد: سیاستهای وزارت صمت در ایدرو اینگونه است که با مشارکت با بخش خصوصی نسبت به سرعت در افزایش تولید گام برداریم.

    امکان سنجی ظرفیت های تولید در بخش های مختلف صنعتی را دنبال می کنیم

    معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان ایدرو با اعلام اینکه در حال امکان سنجی ظرفیت های تولید در بخش خودرو هستیم، بیان کرد: این مهم در بخش های مختلف صنعتی دنبال می شود و می خواهیم با در نظر گرفتن مزیت های سرمایه گذاران، زنجیره های تولید را به همدیگر متصل کنیم و نتایج آن را نیز به اطلاع مردم خواهیم رساند.

    در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه سازان در بخش های مختلف هستیم

    بیات اضافه کرد: در صنایع خودروسازی در حال مشارکت با تامین کنندگان و قطعه سازان در بخش های مختلف هستیم و در حال طراحی یک خودرو به نام k132می باشیم که امیدواریم تا پایان سال بخش عمده ای از آن را به منصه ظهور برسانیم.

    یکی از سیاست‌های اصلی ایدرو مشارکت با بخش خصوصی برای ساخت داخل و خودکفایی در تامین نیاز هاست

    وی ادامه داد: یکی از ویژگی ها و سیاستهای ایدرو مشارکت با بخش خصوصی در پروژه ها برای ساخت داخل و تامین داخلی نیازها بوده است و هر جا که بخش خصوصی حضور داشته، کارآیی و راندمان بالاتر رفته است.

    بیات در پایان گفت: سرپرست وزارت صمت از زمان تصدی این مسئولیت تلاش‌های زیادی را برای تولید و جهش در این حوزه را در دستور کار قرار داده است و پویش ملی تولید تداوم امید راه اندازی شده است که بر این اساس تا پایان سال هر هفته شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف در سراسر کشور خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو