فونیکسریمکسبهتام

تشکیل کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان در شش محور

عصر خودرو- طی نشست مشترک دو انجمن قطعه‌سای کشور، قرار شد تا کمیته‌های مشترک در شش محور تشکیل شود؛ این هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی با هدف مقابله با چالش‌ها و مشکلات صنعت قطعه سازی کشور خواهد بود.

تشکیل کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان در شش محور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، در هفته جاری (بعد از ظهر روز یکشنبه) نشست هم‌اندیشی مشترک اعضای هیات مدیره انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه‌سازی کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران در محل هتل ارم برگزار شد.

    در رابطه با نتایج این نشست هم‌اندیشی که با هدف رسیدگی و حل مشکلات صنعت قطعه‌سازی کشور برگزار شد، آرش محبی‌نژاد- دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی و نیروی محرکه- در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این هم‌اندیشی مشترک انجمن‌های قطعه‌سازی کشور در شش محور اساسی برگزار شد، اظهار کرد: در نتیجه این نشست با محورهای تامین ارز ، کسری نقدینگی صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی، موضوع قیمت‌گذاری و تامین مواداولیه، داخلی‌سازی قطعات و همچنین بازار قطعات یدکی، کمیته‌های مشترکی برای همکاری متقابل تشکیل گردید.

    وی افزود: همچنین در رابطه با مواضع مشترک، ایجاد اتحاد حداکثری در صنعت قطعه‌سازی و شیوه‌های اعتلای صنعت قطعه‌سازی کشور بحث و تبادل نظر شد که حاصل آن امضای تفاهم‌نامه‌های اولیه‌ای در این ارتباط بود.

    دبیر انجمن همگن قطعه‌سازی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این نشست‌های مشترک و هم‌فکری‌ها در حوزه قطعه‌سازی کشور با هدف اعتلا و اتحاد حداکثری  در این صنعت ادامه یابد و حاصل آن امضای تفاهم نامه‌های مشترک بین انجمن‌های قطعه‌سازی کشور باشد تا بتوان از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هردو انجمن‌ برای مقابله با چالش‌ها و بحران‌های مختلف قطعه‌سازان و صنایع کشور استفاده نمود.

    محبی‌نژاد ضمن تاکید بر اینکه با هم‌افزایی توان انجمن‌های قطعه‌سازی کشور و ارائه راه حل‌ها و تبیین شیوه‌های مناسب، می‌توان گامی موثر و قوی در جهت حل مشکلات قطعه‌سازی کشور برداشت، گفت: در شرایط کنونی همیاری و هم‌افزایی توان انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد قطعه‌سازی، علاوه براینکه کمکی به مسئولان به عنوان بازوی مشورتی است، می‌تواند قطعه‌سازان را در پیشبرد بهتر اهداف کمک و یاری کند و نقشه راه هماهنگی برای آینده قطعه‌سازی کشور تعریف و تدوین کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو