فونیکسریمکسبهتام

همه چیز درباره خودروی کوییک آر پلاس

عصر خودرو- معاون کیفیت و معاون مهندسی پارس خودرو در نشست خبری به ارائه توضیحاتی در خصوص کوییک آر پلاس پرداخت.

همه چیز درباره خودروی کوییک آر پلاس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از گسترش نیوز، بهنام خلج معاون بخش کیفیت پارس خودرو اظهار کرد: ما در طی این مدتی که محصول کوییک آر را در پارس خودرو تولید کردیم طبیعتا بازخوردهایی از مشتریان داشتیم که درخواست اپشن های بیشتری داشتند. این موارد گردآوری و اولویت بندی شد. این اپشن های جدید برای محصول کوییک اضافه شد و چون این تغییرات از حد معمولی بالاتر رفت آن را به عنوان کوییک آر پلاس معرفی می‌کنیم.

    وی ادامه داد: تقاضا و انتظارات مشتریان روز به روز بالاتر می رود و ما نیز باید خود را تطبیق دهیم. ما تلاش کردیم تقاضای مشتریان را در نظر بگیریم. مردم مجبور بودند اپشن ها را خود اضافه کنند و ما سعی کردیم مواردی مثل مالتی مدیا، کفپوش و دودی کردن شیشه را خود انجام دهیم.

    خلج افزود: در این صورت هم انتظارات مشتریان برآورده می‌شود و خودرو استاندارد باشد. تا الان آن چیزی که به عنوان کوییک آر در پارس خودرو تولید شده خوشبختانه نتایج ما نسبت به هم رده ها قابل قبول بوده ولی قطعا بهبود کیفیت یک موضوع پایان ناپذیر است‌‌.

    در ادامه شهریار طهماسبی :اضافه شدن تجهیزات هم به افزایش رضایت مشتریان و هم پوشش بخش بیشتر بازار کمک می‌کند. بعد از کوییک آر با توجه به بازتاب بازار پروژه کوییک آر پلاس را تعریف کردیم. حدودا 1 ماه کار طراحی انجام شد و شرکت سازه گستر بعد از آن ورود کرد. بحث تکمیل قطعات با بیش از 10 سازنده انجام دادیم.

    وی ادامه داد: نتیجه این شد که در بهمن ماه اولین نمونه تولید شد و از اردیبهشت 99 به تدریج تولید انبوه شروع شد‌‌. برنامه تولید کوییک ار پلاس روزانه 20 دستگاه است و از ماه آینده روی 40 دستگاه در روز خواهیم بود. این ظرفیت قابل افزایش تا 100 دستگاه در روز است.

    طهماسبی افزود: این خودرو مجهز به رینگ آلومینیومی 2 رنگ است که توسط قطعه سازان داخلی تولید شده است. شیشه های خودرو دودی شده و داخل مواد شیشه است. این مورد قابل مقایسه با نصب برچسب نیست‌ در داخل خودرو سیستم مالتی مدیا نصب کردیم که این سیستم علاوه بر کارایی های مختلف مجهز به دوربین دید عقب است‌. تفاوت دیگر این است که انشعابات غیر مجاز از دسته سیم در بازار گرفته می‌شود اما ما طراحی را با نصب تجهیزات به صورت کارخانه ای تغییر می‌دهیم.

    وی در پایان اشاره کرد: از جمله دیگر تجهیزات می‌توان به فرمان دی تایپ و ظاهر اسپرت و روکش چرم اشاره کرد. دکمه های سیستم مالتی مدیا نیز روی فرمان آمده است. صندلی های کوییک آر پلاس چرمی شده که بسیار با دوام است. متناسب با رنگ خودرو در داخل رنگ دوخت تغییر می‌کند. کفپوش های سه بعدی در داخل و بخش بار نیز اضافه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو