فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان ملی کارآفرینی مطرح کرد:

همکاری سایپا با مجموعه های دانش بنیان برای ارتقا کیفیت و عرضه محصولات جدید

عصر خودرو- رئیس سازمان ملی کارآفرینی گفت: گروه خودروسازی سایپا با همکاری مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ ها می تواند ضمن ارتقاء کیفی محصولات، به سمت افزایش رضایتمندی مشتریانش حرکت کند.

همکاری سایپا با مجموعه های دانش بنیان برای ارتقا کیفیت و عرضه محصولات جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، حسین سِلاح ورزی درباره استفاده از ظرفیت مجموعه های دانش بنیان برای توسعه صنعت خودرو، اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا برای آنکه بتواند در محصولات خود تنوع ایجاد کند و بر کیفیت محصولات بیفزاید، همکاری با مجموعه های دانش بنیان و استارتاپ ها را آغاز کرده است.

    وی افزود: سایپا به عنوان یک بنگاه بزرگ صنعتی می تواند تعامل خوب و سازنده ای را با مجموعه های دانش بنیان که تولید فکر و ایده می کنند، داشته باشد؛ از این رو ضرورت دارد که تمام بنگاه های صنعتی و تولیدی از توان دانش بنیان ها و نخبگان استفاده کنند تا در شرایط تحریمی صورت گرفته بهتر بتوان از معضلات عبور کرد و به سمت بومی سازی قطعات مورد نیاز صنعت خودرو رفت.

    نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران که چندی پیش از مرکز تحقیقات گروه خودروسازی سایپا بازدید کرد، گفت: به عنوان یک شهروند خوشحال و امیدوار شدم که در مرکز تحقیقات سایپا اتفاق های خوبی در حال انجام است و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

    رئیس سازمان ملی کارآفرینی اظهار داشت: سایپا در زمینه طراحی و آماده سازی محصولات جدید با کیفیت، گام های خوبی برداشته است به گونه ای که در آینده ای نزدیک مردم شاهد ورود خودروهای جدید به سطح بازار خواهند بود؛ به طور قطع با اطلاع رسانی این دستاوردها، مردم هم با خبر خواهند شد که این مجموعه چه اقداماتی را برای پیشرفت صنعت خودرو انجام داده است.

    وی تصریح کرد: با ورود محصولات جدید سایپا، سبد عرضه خودرو در کشور متنوع خواهد شد، اما برای اینکه چنین امری مستمر باشد و با سرعت فیس لیفت های جدید خودرویی وارد بازار شود می توان به دانش بنیان ها و جامعه دانشگاهی کشور تکیه کرد.

    نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: برای اینکه بتوان بازار خودرو را کنترل کرد باید سطح عرضه خودرو در بازار را افزایش داد، این مهم زمانی به دست می آید که محصولات جدید و با کیفیت روانه بازار مصرف شود.

    نائب رئیس اتاق ایران ادامه داد: شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، کاهش درآمدهای نفتی  و سایر موارد باعث شد که در سال های اخیر کاهش ارزش پول ملی کشورمان رخ دهد و به همین جهت مردم با تورم و گرانی کالاها مواجه شدند، از این رو خیلی از افراد برای حفظ ارزش پول خود سراغ بازار خودرو رفتند و همین امر سبب شد عرضه و تقاضای خودرو دچار مشکل شود و در پی آن قیمت ها سیر صعودی داشته باشد.

    وی خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا برای همکاری با مجموعه های دانش بنیان اعلام آمادگی کرده است، بدین جهت در قالب بهم رسانی استارتاپ ها با کسب و کارهای نوین که در حوزه نوآوری و فناوری صنعت خودرو فعالیت دارند می توان به دستاوردهای خوبی دست یافت؛ تحقق چنین امری مصداق بارز تبدیل تحریم به فرصت است.

    وی در پاسخ به این سوال که چهره مخدوش شده صنعت خودرو را چگونه می توان در بین مردم تغییر داد به گونه ای که همه بدانند این صنعت می خواهد در مسیر رشد قرار گیرد، تصریح کرد: سیاست گذاری های نادرست، وعده های تحقق نیافته، عدم ایفای تعهدات و موارد دیگر باعث شد که تصویر درستی از صنعت خودرو در بین مردم شکل نگیرد و حتی خیلی از مشکلات و چالش ها تبدیل به شوخی و جوک شود، لذا به نظر می رسد با اطلاع رسانی فعالیت های جدید سایپا می توان به مردم اطمینان داد که صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا در حال پوست اندازی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو