فونیکسریمکسبهتام

رقابت بیش از ۲۴۳ هزار نفر برای پیش فروش محصولات سایپا

عصر خودرو- قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا آغاز شد که در آن ۴۰ هزار برنده این طرح شناخته می‌شوند.

رقابت بیش از ۲۴۳ هزار نفر برای پیش فروش محصولات سایپا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صدا وسیما، در این طرح 264 هزار نفر ثبت نام کردند که با صحت سنجی و راستی‌آزمایی‌های انجام شده 243 هزار و 166 نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی شناخته شدند.

    بر اساس این گزارش برای خودروی جدید شاهین 59 هزار و 552 نفر ثبت نام کردند که 10 هزار نفر در قرعه کشی برنده خواهد شد.

    برای خودروی ساینا اس 79 هزار و 57 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 8 هزار نفر برنده قرعه کشی شناخته خواهند شد برای خودرو‌کوئیک اس 28 هزار و سه نفر ثبت نام کردند که 5 هزار نفر در بازه چهار ماهه تا 12 ماهه خودروهایشان را دریافت خواهند کرد. برای خودروی کوئیک دنده‌ای 26 هزار و 614 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 5 هزار و پانصد نفر در قرعه کشی برنده خواهند شد همچنین برای خودروی کوئیک آر، 17 هزار و 294 نفر متقاضی بودند که 6 هزار و 700 نفر در قرعه کشی برنده خواهند شد برای خودروی سایپا 151، تعداد 13 هزار و 79 نفر متقاضی وجود داشت که دو هزار نفر برنده قرعه کشی شناخته خواهند شد برای سه خودروی زامیاد دوگانه سوز 14 هزار و 396 نفر زامیاد تک سوز 2924 نفر و زامیاد دیزلی 2275 نفر متقاضی وجود داشت که در مجموع دو هزار و 800 نفر برنده قرعه کشی برای این سه خودرو خواهد شد.
    در این قرعه کشی 10 درصد ذخیره نیز اعلام خواهد شد و اگر برندگان به هر دلیلی نتواند وجه مورد نیاز را تکمیل کنند این 10 درصد به ترتیب اولویت جایگزین آنان خواهند شد.
    برندگان قرعه کشی از فردا به مدت 72 ساعت برای تکمیل وجه مهلت دارند ضمن اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته برندگان می‌توانند کل وجه حتی بالاتر از 50 میلیون تومان را نیز در یک تراکنش پرداخت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط