فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس پایتخت:

خرید و فروش حواله خودرو جرم است

عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت در خصوص بحث‌های به وجود آمده درباره قرعه‌کشی اخیر دو خودروساز بزرگ کشور برای پیش‌فروش محصولات خود و خرید و فروش حواله این خودروها توسط دلالان، این کار را جرم اعلام کرد.

خرید و فروش حواله خودرو جرم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح «کاشف» که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، در مورد نشر اطلاعات کاربران رایتل اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی در این خصوص را بعد از انجام بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد؛ اما در حال حاضر این موضوع در حال بررسی است و پلیس فتا به این موضوع وارد شده است. باید ببینیم که چه کم توجهی شده و اطلاعات مردم چگونه به سرقت رفته است.

    رحیمی در مورد خرید و فروش حواله خودرو هم اظهار کرد: خرید و فروش حواله خودرو جرم است و مواردی هم بوده که پلیس با شیوه‌های خود از آن مطلع شده و با آن برخورد کرده است. ما این موضوع را هم بارها اعلام کرده‌ایم که خرید و فروش حواله خودرو جرم است.

    فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد اتصال دوربین‌های مراکز صنفی به پلیس نیز گفت: در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم تا هم دوربین‌های کنترلی بازسازی و نوسازی شده و هم دوربین‌های مراکز حساس به مراکز پلیسی متصل شود.

    رحیمی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه کمیته مبارزه با سرقت که صبح امروز با حضور استاندار تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این جلسه آخرین وضعیت سرقت در پایتخت مورد بررسی قرار گرفته و مصوباتی نیز در این جلسه داشتیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط