فونیکسریمکسبهتام

امشب آخرین مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش سایپا

عصر خودرو- طرح پیش‌فروش یکساله ۴۰ هزار محصول گروه خودروسازی سایپا که از روز یکشنبه ۱۸ خرداد آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

امشب آخرین مهلت ثبت‌نام در پیش‌فروش سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تجارت‌نیوز، طرح پیش فروش یک ساله سایپا که از ساعت 14، روز 18 خرداد ماه آغاز شده، ساعت 24 امشب بیستم خرداد ماه پایان می‌یابد و حداکثر 3 روز پس از پایان ثبت نام، قرعه‌‌‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

    براساس بخشنامه خودروسازی سایپا، متقاضیان خرید خودرو می‌توانند از ساعت 14 امروز یکشنبه 18 خرداد ماه تا ساعت 24 سه‌شنبه 20 خرداد ماه به مدت سه روز و به صورت شبانه روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

    متقاضیانی که قبلاً جهت شرکت در روش فروش فوق العاده نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام نمایند.

    لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

    در این طرح که به‌ مدت سه روز و تا سه‌شنبه 20 خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به ‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

    در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط