فونیکسریمکسبهتام

کشف بیش از چهار هزار خودرو ظن احتکاری در استان تهران

عصر خودرو- سرپرست معاونت بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گفت: اردیبهشت ماه امسال چهار هزار و ۶۸۳ دستگاه خودرو ظن احتکار در ۱۷ پارکینگ استان کشف شد.

کشف بیش از چهار هزار خودرو ظن احتکاری در استان تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تیمور پورحیدری با بیان اینکه شرکت های خودروساز ادعا می کنند خودروهای کشف شده در پارکینگ های شرکت آنها به دلیل نیاز به قطعه احتکار شده است، افزود: پس از بررسی کارشناسی، مدارک خودرو و پلاک آن، در صورت قطعی بودن تخلف و احتکار خودرو پرونده های ایجاد شده به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران، برای برخورد قانونی و اعمال جریمه ارسال می شود.

    وی اظهار داشت: در ماه گذشته هشت هزار و 372 بازرسی از پارکینگ های،  عمومی و شرکت های خودروساز انجام و پنج هزار و 162 پرونده تخلف به ارزش بیش از 17 میلیارد و 650 میلیارد تومان تشکیل شد.

    معاونت بازرسی سازمان صنعت استان تهران دامه داد: در حوزه کشف کالاهای قاچاق نیز در اردیبهشت ماه امسال پنج هزار و 555 بازرسی انجام و 38 پرونده به ارزش بیش از چهار میلیارد و 490 میلیون تومان تشکیل شد.

    پورحیدری در خصوص آمار گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی نیز خاطرنشان کرد: در ماه گذشته نیز دو هزار و 763 بازرسی مشترک انجام و 879 پرونده به ارزش بیش از یک میلیارد و 783 میلیون تومان تشکیل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط