فونیکسریمکسبهتام

جمع‌آوری دو هزار پارکومتر از مناطق مرکزی تهران

عصر خودرو- معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جمع‌آوری دو هزار پارکومتر از مناطق مرکزی پایتخت برای اجرای طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند خبر داد.

جمع‌آوری دو هزار پارکومتر از مناطق مرکزی تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، وحید سرلک درباره سرنوشت مصوبه پارک حاشیه‌ای هوشمند، اظهار کرد: این مصوبه که بهمن ماه سال گذشته در شورای شهر تهران به تصویب رسید هنوز از سوی فرمانداری تأیید نشده و تغییراتی مدنظر این نهاد است.

    وی با بیان اینکه شهرداری تهران دراین‌باره توضیحاتی ارائه کرده و موضوع بین شورای شهر و فرمانداری در حال بررسی است، ادامه داد: با این حال در راستای اجرای ادامه طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند که پیش از این پایلوت آن در منطقه دو آغاز شده بود، آماده اجرا در پهنه مرکزی شهر است.

    معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: پارکومترهای سطح شهر حدود سه هزار دستگاه است که دو هزار دستگاه آن در پهنه مرکزی شهر قرار دارد و برای اجرای طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند، جمع‌آوری شده است. در حال حاضر حدود یک هزار پارکومتر دیگر در سطح شهر وجود دارد.

    به گزارش تسنیم، طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند به زودی در مناطق 12،11، 7 و 6 اجرایی خواهد شد و بر این اساس پهنه مرکزی با حدود 30 هزار جای پارک به طرح مذکور می‌پیوندد و طبق آنچه در منطقه دو به صورت پایلوت اجرایی شد، شاهد اجرای طرح در این مناطق خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط