فونیکسریمکسبهتام

توقیف خودروهای متخلف و هنجار شکن و مخل امنیت بر طبق قانون

عصر خودرو- جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها توسط نیروی انتظامی مطالبه به حق مردمی است گفت: نیروی انتظامی درصدد ایجاد امنیت و آرامش در سواحل و تفرجگاه‌ها به وسیله مردم است.

توقیف خودروهای متخلف و هنجار شکن و مخل امنیت بر طبق قانون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار" قاسم رضایی" با بیان اینکه گیلان، استانی است که همیشه در مقابل بدخواهان نظام ایستاده است، اظهارداشت: علمای بزرگوار زیادی از گیلان در طول تاریخ از اسلام و عدالت دفاع کرده‌اند.

    جانشین فرمانده ناجا، گیلان و استان‌های شمالی را یکی از مناطق جذاب طبیعی ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: مردمان فهیم و ولایت‌مدار گیلان به مهمان دوستی، مهمان نوازی و ولایت‌مداری معروف هستند و شهدای بسیاری را در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

    این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مطالبه و دغدغه مردم استان‌های شمالی از نظام و حکومت، امنیت و آرامش است، بیان داشت: نیروی انتظامی یکی از سازمانهای موثر در کشور و برآمده از مردم، برای مردم و در خدمت آنها است.

    وی با اشاره به اینکه تنها یک عده محدود مخل نظم، آرامش و امنیت اجتماعی و اخلاقی مردم در سواحل و تفرجگاه‌ها هستند، گفت: در جلسات شورای اجتماعی وزارت کشور مقرر شد که استاندارها و فرماندارها بسترهای آرامش و امنیت مردم در سواحل، جاده‌ها و تفرجگاه‌ها را با رعایت موازین شرعی و اخلاقی آماده و فراهم کنند.

    سردار رضایی از تهیه دستورالعمل جامع ایجاد بسترهای آرامش و امنیت سواحل و تفرجگاه‌ها و مشخص کردن وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌ها خبر داد و گفت: در هر استان 10 کمیته ایجابی برای آماده سازی فضاهای تفریحی مشروع و خدمات بهداشتی مشخص شده است.

    این مقام ارشد انتظامی، برخورد ناجا با مخلان نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها را مطالبه به حق مردمی اعلام و بیان کرد: جلسات هماهنگی متعددی با دستگاه‌های ذیربط برای مدیریت آرامش جامعه و ایجاد بسترهای لازم در تفرجگاه‌ها با استفاده از همیاران بسیج برگزار شده است.

    جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با معدود مخلان نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: نیروی انتظامی درصدد ایجاد امنیت و آرامش در سواحل و تفرجگاه‌ها به وسیله خود مردم است.

    وی، اجرای قوانین و مقررات در ایجاد امنیت و آرامش را مهم اعلام و بیان کرد: خودروهای متخلف وهمچنین شناورهای هنجارشکن و مخل امنیت مردم در سواحل و تفرجگاها، طبق قانون توقیف خواهند شد.

    جانشین فرمانده ناجا از فعال شدن رسمی قرارگاه‌های پاسخ به مطالبات مردمی و ایجاد آرامش اجتماعی در مرکز و سه استان شمالی از امروز خبر داد و گفت: تمام شهرهای ساحلی و مدیریت شهرک‌های ساحلی، جزء قرارگاه‌های پاسخ به مطالبات مردمی خواهند بود.

    این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در سواحل و تفرجگاه‌ها، تصریح کرد: رعایت حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان هم باید هنجارها و عرف جامعه اسلامی را در نحوه پوشش رعایت کنند.

    به گزارش سایت پلیس، سردار رضایی در خاتمه گفت: حضور پلیس در جامعه و محورهای مواصلاتی موجب ایجاد احساس امنیت و آرامش در مردم می شود به گونه ای که شهروندان با مشاهده مامور پلیس احساس آرامش می‌کنند.*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو