فونیکسریمکسبهتام

فراخوان بازگشت ۴۲۵ هزار خودرو به شرکت FCA به دلیل وجود مشکل در برف پاک کن

عصر خودرو- شرکت FCA به تازگی اعلام کرد که مالکان دو خودرو Jeep Compass SUVs و Ram ۱۵۰۰ برای تعمیر برف پاک کن باید به این شرکت مراجعه کنند.

فراخوان بازگشت ۴۲۵ هزار خودرو به شرکت FCA به دلیل وجود مشکل در برف پاک کن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هلدینگ فیات کرایسلر به تازگی اعلام کرده است که امکان نقص در سیستم برف پاک کن جلوی خودرو‌های Jeep Compass SUVs و Ram 1500 وجود دارد و این شرکت مالکان این دو خودرو را که حدود 425 هزار نفر هستند را برای تعمیر، به شرکت فرا خوانده است. این فراخوان شامل خودرو‌های Jeep Compass SUVs و Ram 1500 که در سال‌های 2019 و 2020 تولید شده‌اند می‌شود و طبق اعلام شرکت FCA ظاهرا مشکل موجود در برف پاک کن این خودرو‌ها به دستگیره‌های برف پاک کن مربوط می‌شود که به دلیل وجود نقصی در آن‌ها باعث می‌شود برف پاک کن از بدنه خودرو جدا شود و ممکن است باعث بروز حادثه شود.

    همچنین طبق اعلام این شرکت برف پاک کن‌های نصب شده روی هر دو خودرو توسط کارخانه‌ای در منطقه دیترویت ساخته شده است و باید تعویض شود؛ همچنین شرکت FCA به رانندگان هشدار داد که تعویض نکردن این برف پاک کن‌ها ممکن است روی دید راننده تاثیر بگذارد و خطر تصادف را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

    موضوع آسیب پذیر بودن برف پاک کن اولین بار در سال 2019 و توسط مالک یکی از خودرو‌های Jeep Compass SUVs و از طریق شکایت منتشر شد؛ ظاهرا وی در این باره اعلام کرده است که برف پاک کن جلویی خودرو وی در هنگام طوفان خاموش شده است و وی هرگز نتواسنته است آن را فعال کند.

    در انتها نیز شرکت FCA اعلام کرده است که در اواخر این ماه به نوبت با مشتریان خود تماس خواهد گرفت و مراحل تعمیر رایگان هر دو خودرو را آغاز خواهد کرد؛ علاوه بر این مشتریانی که در حال حاضر برف پاک کن خودرو آن‌ها به طور کامل از کار افتاده است می‌توانند با تماس با این شرکت به صورت فوری نسبت به تعمیر آن به شرکت مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو