فونیکسریمکسبهتام

تکمیل ۱۱۰ کیلومتر راه و بزرگراه در ۳ استان به ارزش ۷۹۵ میلیارد تومان

عصر خودرو- مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال کشور گفت: ۱۱۰ کیلومتر راه و بزرگراه در استان‌های مازندران، گیلان و سمنان به ارزش حدود ۷۹۵ میلیارد تومان تا پایان سال آماده افتتاح و‌ بهره برداری ‌می‌شود.

تکمیل ۱۱۰ کیلومتر راه و بزرگراه در ۳ استان به ارزش ۷۹۵ میلیارد تومان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، حسن کلهری اظهار داشت: تا پایان سال 99 جمعا 110 کیلومتر راه و بزرگراه آماده افتتاح و یا بهره برداری‌ در استان‌های مازندران، گیلان و سمنان خواهیم داشت.

    * 430 میلیارد تومان پروژه راه و بزرگراه در مازندران

    وی با اشاره به تکمیل 430 میلیارد تومان پروژه راه و بزرگراه در استان مازندران تا پایان سال، بیان کرد: از این 110 کیلومتر، 40 کیلومتر راه و بزرگراه در استان مازندران به ارزش 430 میلیارد تومان داریم.

    مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال کشور توضیح داد: اولین پروژه‌‌ 15.5 کیلومتر مسیر در محور هراز و میدان هزارسنگر شامل تونل‌های وانا و زیارباغ - پلور تا لاسم و بایجان تا وانا و تقاطع میدان هزار سنگر آمل به ارزش 250 میلیارد تومان است.

    کلهری افزود: دومین پروژه در مازندران 21 کیلومتر مسیر ‌ساری- تا‌کام به ارزش ‌150 میلیارد تومان و سومین پروژه 3.5 کیلومتر تقاطع‌های شهید مهدوی قائمشهر و ولیعصر فریدون‌کنار به ارزش 30 میلیارد تومان است.

    * افتتاح 29 کیلومتر راه و بزرگراه در استان گیلان به ارزش 210 میلیارد تومان‌

    وی با اشاره به افتتاح 29 کیلومتر راه و بزرگراه در استان گیلان به ارزش 210 میلیارد تومان‌ بیان کرد: در این استان‌ نیز 14 کیلومتر مسیر شامل کمربندی انزلی در یک باند به ارزش 120 میلیارد تومان، 10 کیلومتر محور فومن- پونل به ارزش 60 میلیارد تومان و 5 کیلومتر محور فومن - سراوان به ارزش 30 میلیارد تومان است که تا پایان سال افتتاح می‌شود.

    * افتتاح 41کیلومتر راه و بزرگراه در استان سمنان به ارزش 155 میلیارد تومان

    مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال کشور اظهار کرد: در استان سمنان نیز تا پایان سال، 41کیلومتر راه و بزرگراه ‌به ارزش 155 میلیارد تومان تکمیل و تحویل می‌شود.

    کلهری توضیح داد: این پروژه‌ها شامل 30 کیلومتر محور دامغان - معلمان به ارزش 100 میلیارد تومان، 8 کیلومتر محور سمنان - فیروزکوه به ارزش 40 میلیارد تومان و 3 کیلومتر تقاطع شرقی گرمسار و رمپ و لوپ‌های آن به ارزش 15 میلیارد تومان است.

    * تأمین اعتبار پروژه‌های راه و بزرگراه از محل منابع ملی

    وی اظهار داشت: جمعا 110 کیلومتر راه و بزرگراه در استان‌های مازندران، گیلان و سمنان به ارزش حدود 795 میلیارد تومان تا پایان سال آماده افتتاح و‌ بهره برداری ‌می‌شود.

    مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه شمال کشور تأکید کرد: ‌تامین اعتبار این پروژه همه از اعتبارات ملی و توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور انجام می‌شود.

    کلهری افزود: با این حال بخشی از این هزینه ها پیش از این تامین شده است و درواقع ارزش روز این پروژه ها جمعاً 795 میلیارد تومان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو