فونیکسریمکسبهتام

پلیس ۱۴ هزار خودرو را از ورودی‌های تهران برگرداند

عصر خودرو- جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در کنترل مبادی ورودی و خروجی پایتخت از هشتم تا بیست و دوم فروردین بیش از ۱۴ هزار دستگاه خودرو که فاقد پلاک پایتخت بودند، برگشت داده شدند.

پلیس ۱۴ هزار خودرو را از ورودی‌های تهران برگرداند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: همچنین تعداد 15 دستگاه خودرو که دستور پلیس را تمکین نکردند توقیف شدند.

    وی افزود: از 8 تا 24 فروردین در محور تهران- قم و جاده قدیم تهران قم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 85 درصد کاهش تردد داشته ایم.

    هداوند در تشریح کمیته کنترل و نظارت بر اصناف، بیان داشت: در این مدت از بیش از 60 هزار واحد صنفی بازدید که در این میان به تعداد 17 هزار و 571 واحد صنفی تذکر و تعداد 1726 واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

    وی افزود: در این مدت تعداد 70 واحد گشت تلفیقی با نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اتحادیه ها بصورت روزانه فعالیت داشته اند.

    جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح عملکرد کمیته حمل و نقل درون شهری، بیان داشت: در این مدت با بیش از 9 هزار وسیله نقلیه که به بوستان ها و پارک ها مراجعه کرده اند تذکر داده شده است و در مواردی جریمه 30 هزار تومانی اعمال شده است.

    وی با اشاره به عملکرد کمیته فضای مجازی افزود: همچنین در این مدت 39 نفر که در زمینه تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

    این مقام ارشد انتظامی در تشریح عملکرد کمیته اطلاع رسانی و عملیات روانی، اعلام داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با استفاده از پتانسیل رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما حدود 195 دقیقه برنامه تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما تهیه و سنجش  و بیش از 354 تخته بنر در سطح شهر با شعار در خانه بمانیم تهیه و نصب شده است.

    وی گفت: در این مدت حدود 18 هزار پک بهداشتی  شامل ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی کننده تهیه و در بین کارکنان توزیع شده است.

    هداوند با اشاره به ضد عفونی بیش از 11 هزار یگان، افزود: در این مدت بیش از 12هزار مورد غربالگری و تب سنجی انجام شده است.

    به گزارش ایرنا، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به 500 هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.

    سخنگوی وزارت بهداشت امروز 26 فروردین اعلام کرد: بیماران کووید19 در کشور به 74877 نفر رسید که تا امروز 4683 نفر از بیماران جان باخته و 48129 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        آخرین بروزرسانی ۱۹ ساعت پیش
        آرشیو