فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه مازندران:

محدودیت‌های تردد جاده‌ای به مازندران همچنان ادامه دارد

عصر خودرو- رییس پلیس راه مازندران گفت که طرح جلوگیری از ورود افراد غیربومی در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و محور ارتباطی با استان گیلان در غرب و استان گلستان در شرق همچنان ادامه دارد.

محدودیت‌های تردد جاده‌ای به مازندران همچنان ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا قدمی روز شنبه با توضیح این که ورود افراد بومی استان با سنجش کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به استان مجازاست،افزود:  محدودیت‌های تردد برای ورود از طریق جاده‌های مازندران برای افراد غیر بومی همچنان ادامه دارد و پلیس طبق  مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با قدرت اعمال قانون می کند.

    وی تصریح کرد:  علاوه برجلوگیری برای ورود به استان ، توقیف یک ماهه و جریمه 500هزار تومانی برای خودروهای غیر بومی طبق مصوبه انجام می شود.

    وی با اظهار این که از صبح امروز  رفت و آمد خودروها در همه جاده های مواصلاتی مازندران عادی و روان است ، اضافه کرد: با توجه به وضعیت برفی و لغزندگی بودن محور هراز که حتی منجر به مسدود شدن 2 ساعته این محور شده است، داشتن وسایل ایمنی برای تردد در این محور ضروری است.

    تردد بین شهری در مازندران آزاد شد

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از آزاد شدن تردد بین شهری در استان خبر داد و گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ، از صبح امروز تردد در بین شهرهای استان بلا مانع اعلام شده است.

    سرهنگ مهدی باقری ضمن قدردانی از مردم در اجرای کامل این طرح افزود: امیدواریم شهروندان از سفرهای غیر ضرور بین شهری خودداری کنند.

    وی با ذکر این نکته که پلیس راهنمایی و رانندگی همچنان نسبت به تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای استان حساس است، ادامه داد: صاحبان این خودروها با ایست پلیس مواجه خواهند شد.

    طرح فاصله گذاری اجتماعی با حضور ماموران انتظامی در 70 نقطه ورودی و خروجی مازندران از هشتم فروردین آغاز شده بود که از صبح امروز این طرح پایان یافت.

    طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، حدود 70 درصد اصناف مازندران از صبح امروز با گرفتن کد از سایت وزارت بهداشت ، فعالیت خود را آغاز کردند.

    طبق مصوبه  نداشتن کد فعالیت یکی از موارد اعمال قانون برای واحدهای صنفی متخلف به شمار می رود که باعث پلمب این واحدها می شود و در این زمینه چشم پوشی نیز نمی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط