فونیکسریمکسبهتام

بارش برف و باران در محورهای ۱۷ استان

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۷ استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در محورهای ۱۷ استان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 17 استان درگیر بارش برف و باران هستند و این وضعیت در 48 ساعت آینده نیز در جاده‌ها حکمفرما است.

    وی گفت: بنا بر پیش بینی‌ها در دو روز آینده نیز در ارتفاعات استان‌های شمالی شاهد شرایط محیطی نامناسب و بارش برف خواهیم بود، بنابراین به هموطنان توصیه می‌کنیم که قبل از تردد در این محورها حتماً از  اخرین وضعیت راهها مطلع شده و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را‌‌‌ همراه داشته باشند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش برف در اکثر محورهای خراسان شمالی و خراسان رضوی اشاره و تصریح کرد: در ارتفاعات محورهای کرج ـ چالوس، فیروزکوه، هراز و برخی محورهای استان گیلان و گلستان بارش برف جریان دارد.

    سرهنگ رحمانی به بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، اصفهان، البرز، تهران و سمنان اشاره و بیان داشت: در برخی محورهای کردستان و آذربایجان شرقی بارش باران جریان دارد.

    وی ادامه داد: در ارتفاعات خراسان شمالی، محورهای قزوین ـ رشت، زنجان ـ بیجار، زنجان ـ طارم، دستجرد ـ تفرش، قم ـ کاشان و محدوده گدوک در فیروزکوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که در اکثر محورهای کرمان گردو خاک و وزش باد جریان دارد، در باره وضعیت ترافیکی محورها اعلام کرد: خوشبختانه مورد خاصی در این زمینه گزارش نشده و ترددی روان در جاده‌ها در جریان است.

    سرهنگ رحمانی با اشاره به لغزندگی سطح معابر از رانندگان درخواست کرد: سرعت و فاصله مطمئنه را‌‌‌ لحاظ کرده و با رعایت قوانین و مقررات به رانندگی بپردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط