فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۳ برابری مسافران مترو تهران پس از تعطیلات نوروزی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه شنبه ۱۶ فروردین ماه بیش از ۲۹۰ هزار نفر مسافر مترو بوده‌اند، گفت:‌ این آمار نسبت به نوروز و تعطیلی پایتخت ۳ برابر شده است.

افزایش ۳ برابری مسافران مترو تهران پس از تعطیلات نوروزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران مترو پس از پایان تعطیلات نوروز، اظهار داشت: روز گذشته آمار مراجعات مردم به مترو بسیار تعجب‌آور بود و مسافران حدود 290 هزار نفر بودند. 

    وی با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها را با توجه به تعداد مسافران 5 دقیقه در نظر گرفتیم، گفت: اگر تقاضا بیشتر باشد تعداد قطارها و ظرفیت متفاوت خواهد شد. 

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: قبل از شیوع کرونا مسافران مترو یک میلیون و 800 هزار نفر در طول یک روز بودند که در ایام نوروز این میزان به کمتر از صد هزار نفر رسید ولی روز پیش حدود 2 تا 3 برابر شد و بسیاری از شهروندان ترجیح داده بودند برای تردد از مترو استفاده کنند.

    وی در مورد اینکه از روز گذشته تا کنون کدام خطوط شلوغ‌تر بوده است، گفت: شلوغی مترو مربوط به همه خطوط است و زمانی که جابجایی انجام می‌گیرد از همه خطوط استفاده می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط