فونیکسریمکسبهتام

تعویق دو ساله حذف خودرو پیکان و پراید از ناوگان تاکسیرانی

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر از مخالفت اجرای قانون منع تردد خودر وهای فرسوده در ۸ کلانشهر برای ناوگان تاکسیرانی به دلیل ایجاد گرفتاری برای ۱۷ هزار راننده تاکسی خبر داد.

تعویق دو ساله حذف خودرو پیکان و پراید از ناوگان تاکسیرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰:۴۲
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمدی بافنده با بیان اینکه امسال ۱۷ هزار تاکسی در طرح نوسازی قرار می گیرند ،گفت:ما اجرای منع تردد خوردروهای فرسوده در تهران را برای کاهش آلودگی هوا تایید می کنیم اما این قانون در حال حاضر نباید شامل حال ناوگان تاکسیرانی شود .

    وی افزود: باید مشکل تاکسی های فرسوده میان وزارت صنایع ،وزارت کشور و ستاد سوخت حل شود و ما بتوانیم خودروهای مدنظرمان را از خودروسازان تحویل بگیریم و سپس در این رابطه تعیین تکلیف نهایی شود. احمدی بافنده با بیان اینکه میعشت رانندگان تاکسی تنها از تاکسی هایشان تامین می شود اگر این خودروها متوقف شود نان سر سفره این رانندگان را برداشته ایم باید حق و حقوق رانندگان تاکسی در اجرای این قانون مد نظر قرار گیرد.

    وی اظهار داشت: تا زمانی که وزارت صنایع تکلیف تاکسی ها ی فرسوده را مشخص نکند وسایت ایران خودرو که مدتی که بسته است باز نشود نباید پلیس راهور این قانون را برای تاکسی ها اعمال کند.

    احمدی بافنده گفت:کاش این فاصله ۵ روزه بود.ابتدا قرار بود این طرح کلیدبه کلید باشد که متاسفانه به خاطر سه ،چهار سازمانی که در این میان واسطه هستند مانند راهور،بانک ،ایران خودرو،ستاد سوخت و… این زمان طولانی شده و در حال حاضر نیز سایت کاملا بسته و ۱۷ هزار راننده ما بلاتکلیف هستند.

    وی تصریح کرد: امسال تمامی خودروهای تاکسی پیکان از ناوگان تاکسیرانی بازنشسته می شوند زیرا آخرین تاکسی در سال ۸۳ وارد تاکسیرانی شد.

    احمدی بافنده در ادامه با بیان اینکه خوردوی پراید هنوز عمرش در ناوگان تاکسیرانی به حذف نرسیده است گفت:ما هیچ خودروی پراید را دیگروارد ناوگان تاکسیرانی نمی کنیم و از یکی دو سال آینده نیز حذف تدریجی پراید آغاز می شود زیرا این خودرو از سال ۸۵ وارد ناوگان شد
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو