فونیکسریمکسبهتام

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو و جریمه میلیونی

عصر خودرو : مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: با توجه به حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترکی در هفته دوم تیر ماه در قالب ۳۰ اکیپ در سطح پایتخت فعال شد.

قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو و جریمه میلیونی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱:۰۰
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران سرابیان افزود: در این بازرسی ها که روسای شعب در آن حضور داشتند از 1060 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم برای 146 واحد متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، تقلب در کسب پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به شعب استان ارسال شد.



    * به دام افتادن قاچاقچیان لاستیک



    وی در بخش دیگری اذعان کرد: طی بازرسی های ماموران استان آذربایجان غربی مقادیری لاستیک خودرو و البسه خارجی قاچاق کشف و پرونده هایی در این خصوص تشکیل که با اعلام شکایت گمرک پرونده های فوق پس از سیر مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب استان ارجاع و شعبه یاد شده با توجه به ادله کافی در پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 400 میلیون ریال محکوم شدند.



    * واحد صنفی در پایتخت زیر ذره بین سازمان تعزیرات

    سرابیان گفت: طی هفته جاری گشت مشترکی در شهر تهران در قالب 34 اکیپ برگزار که در این بازرسی ها که روسای شعب تعزیرات حکومتی در آن حضور داشتند از 1450 واحد صنفی ارائه تذکرات لازم برای 146 واحد متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تقلب در کسب پرونده تخلفاتی به ارزش 855 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به شعب استان ارسال شد.



    * محکومیت شرکت تولیدی

    مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در ادامه افزود: یک شرکت تولیدی شن و ماسه و یک واحد تولید کابینت که اقدام به تقلب کرده بودند پس از انجام تحقیقات لازم جهت سیر مراحل قانونی به پرداخت جریمه نقدی معادل 166 میلیون ریال محکوم شد.



    * گرانفروشان به سزای اعمال خود رسیدند



    سرابیان گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مطلوب هدفمندی یارانه و با عنایت به گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در چند نوبت در شهرستان استان گیلان مبنی بر گرانفروشی، تقلب در کسب و عرضه خارج از شبکه از سوی چند واحد متخلف پرونده هایی تشکیل و شعب یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده و محرز شناختن واحد های متخلّف، این واحد ها را به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کردند.



    * قاچاقچیان لوازم یدکی پای میز محاکمه



    وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی ماموران نیروی انتظامی استان همدان طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع لوازم یدکی خودرو خارجی کشف پرونده هایی در این رابطه تشکیل گردید که در همین خصوص پرونده فوق پس از گذراندن مراحل قانونی جهت رسیدگی به شعب استان ارجاع و متخلفین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 200 میلیون ریال محکوم شدند.
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو