فونیکسریمکسبهتام

مشکل شماره‌گذاری خودروها با دستور معاون اول رئیس‌جمهوری حل شد

عصرخودرو : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشکلاتی در رابطه با شماره گذاری برخی خودروهای داخلی وجود داشت که با دستور معاون اول رییس‌جمهوری برطرف شد.

مشکل شماره‌گذاری خودروها با دستور معاون اول رئیس‌جمهوری حل شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶:۴۵
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهدی غضنفری اظهار کرد: برخی مشکلات در بخش صنعت وجود دارد که باید با تعامل دستگاه های مختلف حل شود.

    وی با بیان اینکه مشکلاتی در رابطه با شماره گذاری برخی خودروهای داخلی وجود داشت که در کارگروه حمایت از تولید با حضور معاون اول رییس جمهوری مطرح شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه طرفین استدلال های خود را در این خصوص بیان کردند که در نهایت نیز توسط معاون اول رییس جمهوری تصمیم گیری و مشکل شماره گذاری خودروها حل شد.


    وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: برخی مسائل مربوط به صنعت مانند مشکلات شماره گذاری از نوع مشکلات فرابخشی است که در مواردی لازم است این مشکلات در مرجع بالاتری مطرح و دستور حل مشکل صادر شود.


    به گزارش ایسنا، در چند سال گذشته به ویژه در دو ماه اخیر مشکلاتی در شماره گذاری برخی خودروهای داخلی بروز کرده بود. وانتنیسان و وانت پیکان از جمله خودروهایی بودند که مشکل شماره گذاری آن ها در دو ماه اخیر برطرف شده است.

    کرمان موتوراکستریم