فونیکسریمکسبهتام

تیبا هاچ بک می آید

عرضه نیو سراتو نیمه دوم امسال به عنوان جایگزین ریو

عصر خودرو : مدیر ارتباطات گروه خودروسازی سایپا از تولید خودرو کیا سراتو در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: خط تولید این خودرو تا نیمه اول سال راه اندازی می‌شود و تولید آن از نیمه دوم سال انجام می‌شود. این خودرو با قیمت تعیین شده از سوی سازمان حمایت به بازار عرضه می‌شود.

عرضه نیو سراتو نیمه دوم امسال به عنوان جایگزین ریو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۶:۴۵
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از ایلنا، مجتبی نظری با حضور در روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا از نزدیک با نحوه اطلاع رسانی در این مجموعه آشنا شد.



    وی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های آتی گروه صنعتی سایپا و محصولات جایگزین و مورد نظر این شرکت برای زانتیا و ریو، اظهار داشت: زانتیا از بازار خوبی در کشور برخوردار بود اما به دلیل قدیمی بودن این محصول، مقرر شد خودروی دیگری از شرکت سیتروئن جایگزین این محصول شود. در این خصوص مذاکرات برای ورود محصول جدید سیتروئن به شرکت سایپا همچنان ادامه دارد.



    نظری اعلام کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته، تولید آزمایشی کیا سراتو در نیمه اول امسال اجرایی شده و نیمه دوم سال نیز این محصول به بازار عرضه خواهد شد. قیمت گذاری این محصول با اعمال نظر سازمان حمایت تعیین خواهد شد.



    وی گفت: به دنبال حذف ریو از خط تولید سایپا، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مدل هاچ بک تیبا، که هم رنج قیمتی ریو است، وارد خط تولید سایپا خواهد شد.


    کرمان موتوراکستریم