فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

ورود مجلس برای حمایت از طراحی پلت فرم خودرو در کشور

عصر خودرو : مجلس شورای اسلامی از طراحی دو پلت فرم ملی ایران خودرو که در حال اجراست، حمایت می کند.

ورود مجلس برای حمایت از طراحی پلت فرم خودرو در کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱:۳۳
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از موج رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب گفت: صنعت خودروسازی به عنوان یک صنعت شاخص و تاثیر گذار باید به سمت طراحی و تولید پلت فرم های جدید قدم بردارد اما در این روند حمایت های مالی دولت یک شرط اساسی به شمار می رود.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی و در این میان کمیسیون صنایع و معادن نیز، بیشتر از هر زمان دیگری وظیفه خود می داند که از چنین روند رو به رشدی حمایت کند، اظهار داشت: واقعیت این است که در صنعت خودروسازی کشورمان یک نگاه راهبردی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد و این نگاه راهبردی برای دولت می تواند یک عامل بسیار ارزشمند به حساب آید تا با حمایت های همه جانبه بتواند زمینه ساز رشد و توسعه در قالب طراحی و تولید خودروهای با نشان ایرانی جدید باشد.

    رحمانی تاکید کرد: ما شاهد هستیم که صنعت خودروسازی در شرایط تحریم بسیار خوب پیشرفت کرده و عملا نشان داد که توانمندی های بسیار خوبی برای خودکفایی دارد.

    رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس نهم در همین حال به این موضوع اشاره کرد که حمایت های دولت و مجلس شورای اسلامی از صنعت خودروسازی می تواند به ارتقای کیفیت خودروهای ساخته شده در داخل کشور کمک شایانی کند.

    وی در ادامه از طراحی و تولید «رانا» به عنوان گام مهمی در سال تولید ملی یاد کرد و گفت: این توانمندی در ایران خودرو وجود دارد که هر سال مبادرت به طراحی و تولید چنین خودروهایی کند.

    رحمانی خاطرنشان کرد: طراحی و تولید «رانا» نشان داد که صنعت خودروسازی کشورمان قادر است با درک نیاز مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی، خودروهای جدیدی را طراحی کند که باید این برنامه را به فال نیک گرفت که همه ما شاهد چنین دستاوردهایی طی سال های آینده باشیم.
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو