فونیکسریمکسبهتام

نازل‌ جایگاه‌های سوخت ورامین هر ساعت ضدعفونی می‌شود

عصر خودرو- رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ورامین گفت: نازل‌های جایگاه سوخت ورامین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر ساعت ضدعفونی می‌شود.

نازل‌ جایگاه‌های سوخت ورامین هر ساعت ضدعفونی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  جواد نظری  گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و ارائه دستورالعمل‌های مربوط به رعایت مسائل بهداشتی، همه نازل‌های جایگاه عرضه سوخت هر ساعت ضدعفونی می‌شود تا خطر شیوع ویروس از این طریق کاهش یابد.

    وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ارائه شده، متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت باید نسبت به ارائه بنزین به خودروها  اقدام کنند ولی باتوجه به محدودیت‌های نیروی انسانی و این که هر سکوی جایگاه 4 نازل دارد، فقط یک متصدی حضور دارد، در ساعات ترافیک که همزمان 4 خودرو اقدام به سوختگیری می‌کنند، امکان سوخت‌رسانی توسط متصدیان وجود ندارد.

    رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ورامین تصریح کرد: در تمامی هفت جایگاه عرضه سوخت ورامین و در کنار هر تلمبه سوخت، دستکش یک‌بار مصرف و مواد ضدعفونی کننده قرار داده شده تا اگر متصدی نتوانست نسبت به سوخت‌رسانی به خودروها اقدام کند، رانندگان با استفاده از این وسایل، با اطمینان از نازل‌های استفاده کنند.

    نظری گفت: متصدیان جایگاه‌های سوخت ورامین متعهدانه هر ساعت نسبت به ضدعفونی نازل‌ها اقدام می‌کنند تا سهم خود را نسبت به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادا کنند.

    ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط