فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۱۸ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شیوع بیماری کرونا ، موجب کاهش تردد در جاده‌های استان به میزان ۱۸ درصد شده است.

کاهش ۱۸ درصدی تردد در جاده‌های خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، جعفر شهامت اظهار داشت: تردد خودروها در جاده های استان در بازه زمانی هشتم تا 18 اسفند ماه سالجاری در مقایسه با 27 بهمن ماه تا هفت اسفندماه، 18 درصد کاهش یافته است. 

    وی افزود: در بازه زمانی هشتم تا 18 اسفند ماه، 149 هزار و 971 دستگاه خودرو وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با بازه زمانی 27 بهمن ماه تا 7 اسفندماه  18 درصد کاهش دارد.

    شهامت گفت: در بازه زمانی هشتم تا 18 اسفند ماه 147 هزار و 84 دستگاه خودرو ازاستان خارج شده که این رقم در مقایسه با بازه زمانی 27بهمن ماه تا 7اسفندماه  18 درصد کاهش دارد.

    وی خاطرنشان کرد: دربازه زمانی  ذکر شده سفر با ناوگان عمومی برون شهری 38 درصد کاهش وتعداد مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی برون شهری 43 درصد کاهش داشته است. 

    وی درباره اقدامات انجام شده در این اداره کل برای پیشگیری ازشیوع کرونا گفت: بر اساس مصوبات مدیریت بحران استان توقف کلیه ناوگان  در محدوده شهری به جز پایانه مسافربری  مطلقاً ممنوع  بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

    شهامت تصریح کرد: تخلف رانندگان ناوگان عمومی برون شهری از طریق سامانه سپهتن بررسی و بصورت پیامک برای راننده ارسال می شود و تخلفات در کمیسیون تخلفات اداره کل بررسی می شود که تاکنون بیش از 150 نفر راننده متخلف اعمال قانون شده اند.

    مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای  خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بنرهای اطلاع رسانی در پایانه های مسافری، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، پلیس راه های استان  و ورودی و خرجی شهر نصب شده است و تیم های نظارتی این اداره کل همراه با پلیس راه در ورودی های شهر مستقر و از ورود اتوبوس ها به داخل شهر، ممانعت می کنند. 

    شمار مبتلایان ویروس کرونا در استان خراسان شمالی به 24 نفر رسیده است.

    خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو