فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران مطرح کرد؛

تجهیز رانندگان ناوگان تاکسیرانی به اقلام بهداشتی

سرویس دهی شبانه روزی سازمان‌های خدماتی شهرداری تهران

عصر خودرو- کرمی آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

تجهیز رانندگان ناوگان تاکسیرانی به اقلام بهداشتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ، رضا کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در جلسه مشترک اعضای سازمان جهانی بهداشت با مدیران سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران به منظور پیشگیری از شیوع کرونا گفت: وظیفه خود می‌دانم که به تمام همکاران خودم در حوزه مبارزه با کرونا خسته نباشید بگویم که در جبهه مبارزه با کرونا در حال خدمت هستند.

    رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران افزود:  پنج کارگروه با دستور شهرداری تهران به مدیریت بحران برای مقابله با کرونا تشکیل شد که هر هفته جلسات منظم کارگروه‌ها برگزار شده است و فعالیت‌ها به طور جدی دنبال می‌شود.

    کرمی ادامه داد: کارگروه بهداشت محیط و پسماند از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که یکی از ان‌ها شرکت مترو است که با آموزش‌های کافی مانع از شیوع ویروس کرونا در این بخش شدیم و در ادمه نیز می‌توانم به ضد عفونی دو نوبت ناوگان مترو و اتوبوس اشاره کنم.

    او گفت: همچنین برای رانندگان تاکسی ماسک و دستکش تهیه شد و در ادامه فعالیت‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا کار غربالگری بیماران در مبادی ورودی پایانه‌های مسافربری  به طور جد در دستور کار خود قرار گرفت.

    رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران افزود: در سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های شهروند شکل سرویس دهی به صورت شبانه روزی فعال شد و در جهت ایمنی به تمام شهروندان در این مکان‌ها دستکش داده می‌شود و یکی دیگر از سازمان‌های کلیدی ما در مدیریت شهری سازمان بهشت زهرای شهرداری تهران است که تجهیزات و امکانات به کارگرفته شد تا در بازه زمانی کوتاه کار خاکسپاری جان باختگان این بیماری انجام شود‌.

    کرمی ادامه داد: یکی دیگر از کارگروه‌های ما کارگروه آموزش و اطلاع رسانی است و باید دانست که اگر مردم همراهی نکنند و از خود مراقبتی غافل شوند طول ماندگاری این بیماری در کشور بیشتر می‌شود‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط