فونیکسریمکسبهتام

گزارش پلیس راهور ناجا؛

برف و باران در جاده های ۷ استان

ترافیک در محورهای منتهی به پایتخت

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های قزوین، البرز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

برف و باران در جاده های ۷ استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ نادر رحمانی   با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهدتردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، قطعه یک آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

    وی افزود: محور چالوس و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش برف و باران، محور فیروزکوه دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس هستیم.

    سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های قزوین، البرز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان گزارش شده است.

    وی تاکید کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط