فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه استان:

تردد در جاده‌های همدان با شیوع کرونا افزایش یافت

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان همدان گفت: تردد خودرو در جاده‌های این استان از یکم اسفند زمان شیوع ویروس کرونا تا یازدهمین روز این ماه ۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته‌است.

تردد در جاده‌های همدان با شیوع کرونا افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: روزانه بیش از 400 هزار دستگاه خودرو و در مجموع چهار میلیون و 860 هزار دستگاه خودرو در 11 روز نخست اسفند سالجاری از جاده‌های این استان عبور کردند.

    وی با بیان اینکه هم اینک در جاده های همدان ترافیک روان و عادی است بیان کرد: بهتر است شهروندان در شرایط که  احتمال شیوع کرونا متصور است از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در محل سکونت خود بمانند.

    رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته یک مورد سانحه واژگونی در این استان رخ داده که منجر به مرگ یک سرنشین خودرو و مجروح شدن راننده وانت پیکان شد.

    سرهنگ عزیزی بیان کرد: این سانحه رانندگی در جاده غار علیصدر رخ داد که به علت سقوط وانت پیکان از پل آبراهی، سرنشین جان باخت و راننده مجروح شد.

    طبق گزارش معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تا به امروز /12 اسفند/، حدود هفت هزار و 802 نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند که از چهار هزار و 312 تن از آنها تست گرفته شده و یک هزار و 501 نفر مورد مثبت کرونا اعلام شدند؛ همچنین 66 فوتی و 291 بهبود یافته به ثبت رسیده است.

    تاکنون آزمایش سه فرد مشکوک به ویروس کرونا در همدان مثبت بوده و این ویروس در این استان یک قربانی گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط