فونیکسریمکسبهتام

عملیات راهداری زمستانی در ۶۷۰ کیلومتر از راه‌های استان سمنان

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از انجام عملیات راهداری زمستانی در ۶۷۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی استان سمنان طی ۲۴ساعت اخیر خبر داد .

عملیات راهداری زمستانی در ۶۷۰ کیلومتر از راه‌های استان سمنان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، احسان منصورکیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:همزمان با افزایش بارش نزولات جوی در روز گذشته ،  عملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی ، نمک پاشی و بازگشای مسیرها در 670 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان انجام شد .

    وی گفت : به‌منظور انجام عملیات راهداری هماهنگی‌های لازم با پلیس راه و نهادهای امدادی انجام‌شده بود تا در صورت بروز مشکلات در جاده‌ها به‌صورت مقطعی مسدود و پس از اتمام عملیات دوباره بازگشایی شوند.

    مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری بطور هماهنگ در طی این مدت در تمامی محورهای برف گیر سیل خیز حضور داشته  تا هر یک وظایف خود را به نحو شایسته انجام دهند.افزود: 610 تن شن و نمک در طی عملیات راهداری در روز گذشته مورد استفاده قرار گرفت.

    منصورکیایی گفت : 40 دستگاه ماشین آلات و بیش از 60 نفر از پرسنل خدوم راهداری در طی روز گذشته  درمحوهای مواصلاتی استان مشغول انجام ماموریت های محوله بوده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط