فونیکسریمکسبهتام

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

قبول اعتراض فرمانداری در مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک سال۹۹

عصر خودرو- اعضای شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری در مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و کاهش تقاضای سفر در سال ۹۹ را پذیرفتند.

قبول اعتراض فرمانداری در مصوبه تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک سال۹۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،بررسی اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری تهران درباره تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و کاهش تقاضای سفر در سال 99 در دستور کار دویست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه (ششم بهمن ماه ) برگزار شد قرار گرفت.

    در ابتدای بررسی این دستور علی اعطا به نمایندگی از کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران گفت:هیأت تطبیق در دو حوزه مشخص می‌تواند بر روی مصوبات شورای شهر تهران اعتراض کند که یکی خلاف قانون بودن و در حیطه اختیار شورا نبودن موضوع است که هیچ کدام از این دو بخش در موارد اعتراضی فرمانداری به مصوبه نبود.

    عضو شورای شهر تهران افزود: از نظر کمیسیون حقوقی شورای شهر نظر فرمانداری خارج از حیطه فعالیت و اختیار هیأت تطبیق است و  اعضای شورای شهر بر این موصوبه خود تاکید کنند.

    همچنین محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه جلسه گفت: اعتقاد داریم بعضی از موارد اعلام شده از حدود اختیار هیأت تطبیق خارج است و اسم مصوبه به آن‌ها مربوط نمی شود و ما به جهت تعامل روی مواردی که تاثیر چندانی روی اصل مصوبه ندارد،  برخی از این ایراد‌ها را قبول کردیم.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: تصور من این است اگر این مصوبه اجرا شود هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

    یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ا دامه جلسه گفت: ایراد‌های هیأت تطبیق فرمانداری تهران به اصل مصوبه لطمه نزده است و در کلیات تاثیری ندارد.

    پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری تهران درباره تعیین عوارض تردد جهت مدیریت ترافیک و کاهش تقاضای سفر در سال 99 در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و اعضای این شورا با 6 رأی موافق اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری را پذیرفتند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو