فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت

عصر خودرو- رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره سارقان لوازم داخلی خودرو با ۱۵۰ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان لوازم داخلی خودرو در پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان لوازم داخلی خودرو با 150 فقره سرقت خبر داد.

    وی ادامه داد: بیست و نهم دی ماه سال جاری در پی دریافت اطلاعیه‌ای از کلانتری 121 سلیمانیه مبنی بر تجمع تعدادی سارق سابقه دار در منزلی واقع در محدوده خیابان سعیدی بلافاصله با هماهنگی انجام شده وکسب دستور از سرپرست دادسرای ناحیه 15 تهران، اکیپی از کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت پایگاه به آدرس اعلامی اعزام و دو متهم به نام‌های " اصغر " 33 ساله و "جعفر" 36 ساله را دستگیر کردند.


    وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم در مقابل افسر پرونده اظهار داشتند، فردی به نام "بهروز " 30 ساله با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت لوازم خودرو می‌کند و سپس اموال مسروقه را به منزل آن‌ها انتقال می‌دهد و بعد در فرصتی مناسب به فروش می‌رساندند.


    رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در ادامه رسیدگی با هماهنگی انجام شده پرونده به دادسرای ناحیه 34 تهران (ویژه سرقت) ارسال و طبق دستور بازپرس شعبه اول دستگیری بهروز در دستور کار قرار کارآگاهان گرفت.

        بیشتر بخوانید:
        اسکیمینگ در کمین مسافرین متروی پایتخت


    این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده، ابتدا مشخصات کامل و شماره پلاک خودرویی که متهم با آن رفت و آمد می‌کرد، استخراج و به دنبال آن متهم را در هفتم بهمن ماه در یک عملیات ضربتی در پاتوقش در محدوده خیابان مخبر دستگیر و به همراه خودرو توقیفی به پایگاه ششم پلیس آگاهی انتقال می‌یابد.
    سرهنگ اختیاری گفت: بهروز پس از دستگیری صراحتاً به سرقت‌های ارتکابی اقرار و بیان داشت، بیش از 150 فقره سرقت ضبط، باند، باطری، زاپاس ومحتویات داخل خودرو را با همدستی فردی به نام " کریم " 40 ساله مرتکب شده است.


    وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی محل سکونت کریم را در خیابان مخبر شناسایی و این متهم نیز در دهم بهمن ماه طی عملیاتی پلیسی دستگیر شد.


    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر 4 متهم به همکاری با یکدیگر در ارتکاب به سرقت اعتراف کردند، گفت: کارشناسان ارزش اموال سرقتی بیش از یک و نیم میلیارد ریال برآورد کرده اند.


    رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و هر 4 متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو