فونیکسریمکسبهتام

تولید شاسی‌بلند مازراتی برای ۲۰۲۱ رسما تایید شد

عصر خودرو- شرکت مازراتی در طی مراسم اخیر خود، ساخت مدل جدید شاسی‌بلند خود را تایید کرد و زمان آغاز به کار بر روی آن را آخر زمستان امسال خواند.

تولید شاسی‌بلند مازراتی برای ۲۰۲۱ رسما تایید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسیر اهداف شرکت مازراتی همواره مشخص بوده و با قدرت طی شده‌اند. در سال 2018 این شرکت خودروسازی خودرو‌های نسل جدیدی را جایگزین اتومبیل‌های مسن و قدیمی خود کرد و تغییری در خط تولیدش ایجاد کرد. اما یک سال بعد شرکت مازراتی محصولات جدید خود را برای احیای مدل‌های قدیمی خود کنار گذاشت. ترجیح این شرکت ایتالیایی آن بود که مدل‌های خود را احیا کند و تا مدتی از طراحی جدید اتومبیل خودداری کند. پس از این اقدامات برخی منابع خبری مدعی شدند شرکت مازراتی قصد دارد تا یک مدل شاسی‌بلند برای 2021 منتشر کند. سرانجام امروز، طی بیانیه‌های رسمی از سوی شرکت مازراتی برای ساخت یک مسیر جدید از خودرو‌های الکترونیکی، اخباری از مدل جدید شاسی‌بلند این شرکت نیز منتشر شد که قرار است تا آخر سال جاری مراحل ساخت آن نهایی شود. این امر تاییدی بر پیش‌بینی منابع مذکور است و حالا رسما افراد انتظار عرضه این خودرو را در سال 2021 دارند.


    آنچه درباره این پروژه مشخص است

    جزئیات درباره این خودروی شاسی‌بلند همچنان تامشخص باقی مانده است. با این حال برخی منابع مدعی شدند شرکت مازراتی قصد دارد تا 800 میلیون یورو در خط تولید جدید خود سرمایه‌گذاری کند. گفتنی است که بر طبق اخبار منتشر شده قرار است شرکت ایتالیایی مازراتی مراحل ساخت اتومبیل شاسی‌بلند خود را از اولین لحظات پایانی فصل اول 2020 آغاز کند. این شرکت سال گذشته نیز سر نخ‌هایی برای طرفداران خود نمایان کرد و گفت ممکن است سال 2020 برای این افراد اخبار تازه‌ای داشته باشد. در آن زمان مخاطبین معتقد بودند اخبار مذکور در رابطه با خودروی اسپرت مورد انتظار Alfieri خواهد بود. با این حال هنوز این امکان وجود دارد که شرکت مازراتی در آینده اتومبیل‌های جدیدی را معرفی کنند. از آنجا که قرار است یک مراسم توسط این شرکت در ماه می‌برگذار شود تحلیلگران معتقدند ممکن است خودروی Alfieri در آن زمان معرفی شود. برنامه شرکت مازراتی از سوی برخی منتقدین بسیار عاقلانه خوانده شده است چرا که میزان علاقه‌مندان به خودرو‌های شاسی‌بلند و کراس‌اور روزانه رو به افزایش است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو