فونیکسریمکسبهتام

مازراتی به تولید موتورهای درون سوز ادامه می دهد

عصر خودرو- شرکت های زیادی در حال سرمایه گذاری روی موتورهای برقی و خودروهای تمام الکتریکی هستند؛ با این حال مازراتی به موتورهای بنزینی وفادار می ماند.

مازراتی به تولید موتورهای درون سوز ادامه می دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از کلیک، مارزاتی قصد دارد تا پایان سال 2022 از 8 خودروی هیبریدی و 4 خودروی تمام الکتریکی رونمایی کند. این تغییرات باعث می شود این برند ایتالیایی به جایگاه واقعی خود در بازار، دست پیدا کند.

    در حالی که این زیرمجموعه FCA به دنبال توسعه خودروهای هیبریدی و تمام الکتریکی است، موتورهای بنزینی را از خط تولید خود حذف نمی کند. به تازگی مدیر آمریکای شمالی این کمپانی، Al Gardner مصاحبه ای را با Motor Trend انجام داده و در آن به ادامه تولید موتورهای درون سوز اشاره کرده است.

    بر اساس ادعای آقای Gardner، مازراتی تبدیل به یک شرکت تولیدکننده خودروهای تمام الکتریکی نمی شود و همچنان از موتورهای بنزینی در محصولات خود استفاده می کند. علت این امر را باید در تجربه رانندگی با خودروهای مجهز به موتور درون سوز جستجو کرد.

    آقای Gardner به این موضوع اشاره کرده که مازراتی برای موفقیت در بازار، به موتورهای درون سوز نیاز دارد تا به ریشه های خود بازگردد. در سال های اخیر شاهد کاهش فروش خودروهای ایتالیایی در بازار بوده ایم. این موضوع باعث شده این شرکت ها تغییراتی را در سبد محصولات خود ایجاد کنند که برای مثال می توان به تولید خودروهای شاسی بلند اشاره کرد.

    مازراتی با معرفی خودرویی جدید در نمایشگاه خودروی ژنو 2020، وارد دوره تازه ای خواهد شد. در این نمایشگاه با نمونه تجاری مازراتی آلفیری ملاقات می کنیم (مازراتی آلفیری در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 معرفی می شود). این خودرو که جایگزین گرن توریسمو و گرن کابریو محسوب می شود، در نمونه کانورتیبل نیز روانه بازار خواهد شد.

    در سال 2022 این شرکت ایتالیایی از نسل جدید کواتروپورته، فیس لیفت گیبلی، نسل جدید لوانته و یک خودروی شاسی بلند کوچک رونمایی می کند. این محصولات به صورت هیبریدی روانه بازار می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو