فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

بومی سازی قطعات خودرو در استان اصفهان را مدنظر داریم

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: به دنبال بومی سازی قطعات خودرو در شهرستانهای مختلف استان اصفهان هستیم.

بومی سازی قطعات خودرو در استان اصفهان را مدنظر داریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ایرج موثق شامگاه دوشنبه در حاشیه ستاد رفع تسهیل در شرکت دیار خودروی گلپایگان اظهار داشت: در استان اصفهان در بخش صنعتی بیش از 37 پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 837 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2600 نفر افتتاح می‌شود.

    وی گفت: در شهرستان گلپایگان ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را تشکیل دادیم و مشکلات کارخانه دیار خودرو و تعدادی از واحدهای صنعتی که مربوط به مالیات تأمین اجتماعی و بانک‌های عامل بود مورد بررسی قرار گرفت.

    به دنبال بومی ساری صنعت خودرو در استان هستیم

    مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: اگر مشکلات مربوطه رفع شود تولید رونق گرفته و اشتغالزایی افزایش می‌یابد، یکی از پتانسیل‌های استان اصفهان واحدهای قطعه‌سازی هستند که در این زمینه به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

    وی تصریح کرد: در شهرستان‌های استان به دنبال بومی سازی قطعات خودرو هستیم، در شهرستان گلپایگان اتفاقاتی خوبی در زمینه راه‌اندازی کارخانه پلوس افتاده است اما به یک سری ماشین‌آلات نیاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط