فونیکسریمکسبهتام

آمادگی راهداری برای کولاک برف در گیلان و مازندران

مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

عصر خودرو- معاون سازمان راهداری با اشاره به آمادگی در برابر وقوع کولاک برف در ۲ استان شمالی،گفت:درخواست می‌شود مردم تا ظهر فردا ۲۲ بهمن از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

آمادگی راهداری برای کولاک برف در گیلان و مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، حیدر مطاعی با اشاره اقدامات انجام شده در برابر وقوع برف، کولاک و تغییرات جوی طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: دیروز مسیر رفت و برگشت آزادراه تبریز-زنجان به علت برف و کولاک مسدود شد. اما تا قبل از ظهر به رغم اینکه سرعت باد به 50 کیلومتر در ساعت رسید تمام خودروهای گرفتار در برف و کولاک با همت نیروهای راهداری رهایی یافتند.

    وی افزود: در ساعت 17:15 دقیقه پس از برگزاری جلسه مشترک راهداری و پلیس راه، تصمیم بر بازگشایی آزادراه تبریز-زنجان اتخاذ شد و تا این لحظه تردد برقرار است.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در شبکه آزادراهی و بزرگراهی کشور به طور کامل برقرار است و 940راهدارخانه در سراسر کشور به علاوه 10 هزار دستگاه ماشین‌آلات راهداری و 12 هزار و 300 راهدار در سراسر جاده‌های کشور در حالت آماده‌باش هستند.

    معاون راهداری سازمان راهداری با اشاره به پیش بینی امروز و آماده باش راهداران نسبت به تغییرات جوی در سطح جاده‌های کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی احتمال تشدید بارش برف و کولاک در برخی جاده‌های استان آذربایجان غربی و کردستان، اردبیل و برخی محورهای منتهی  به استان گیلان وجود دارد.

    وی خاطرنشان کرد: البته تا همین لحظه نیز شاهد بارش برف سنگین در محورهای استان گیلان و مازندران هستیم و بارش‌ها تا فردا صبح ادامه خواهد داشت و سپس به سمت استان خراسان شمالی و خراسان رضوی و سمنان همچنین قسمت‌هایی از استان های تهران، البرز و قزوین را دربر می‌گیرد.

    معاون راهداری سازمان راهدری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: پیش‌بینی شده است که ارتفاع بارش‌ها به 70 تا 110 سانتیمتر در نقاط مرتفع برسد. لذا درخواست می‌شود مردم تا ظهر فردا (22 بهمن) از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت لزوم انجام سفر مواردی از جمله سوخت کافی، زنجیر چرخ، پتو،‌ لباس گرم و آذوقه را به همراه داشته باشند.

        بیشتر بخوانید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو