فونیکسریمکسبهتام

ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین است

عصر خودرو- تعطیلی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و پیوند خوردن آن با ۲ روز پایانی هفته ، ترافیک را در جاده‌های اصلی مازندران شامل هراز ، کندوان و سوادکوه سنگین کرد.

ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ، هم اکنون در بیشتر مقاطع این سه محور ترافیک سنگین یا نیمه سنگین است . جاده های بین شهری استان نیز در حال حاضر با تردد پرشمار خودروها مواجه است.

    هراز
    مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که ترافیک هم اکنون در جاده هراز در محدوده های امامزاده هاشم تا پلور به صورت بسیار سنگین و در سایر محدوده های این محور شامل آب اسک، وانا، شاهان دشت و تکاور نیز نیمه سنگین و گاهی سنگین است.
    براساس این گزارش به دلیل ترافیک بسیار سنگین خودرویی در جاده هراز تردد در این محور با وجود ممنوع شدن تردد خودروهای سنگین و موتور سیکلت تا پایان هفته جاری با کندی انجام می شود.
    کندوان
    مرکز مدیریت راه های مازندران همچنین ترافیک در محور کندوان را از سمت کرج به سمت چالوس در محدوده سه راهی مرزن آباد به سمت کندوان نیمه سنگین اعلام کرد که در برخی ساعات نیز به دلیل افزایش ورودی خودروها سنگین است.
    براساس این گزارش برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری برای عصر روز جمعه تردد از محور کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از مرزن آباد به کرج نیز به صورت یک طرفه انجام است.
    سوادکوه
    مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور سوادکوه در مبادی ورودی پل سفید تا زیرآب را به صورت پرحجم و نیمه سنگین اعلام کرده است.
    بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور کیاسر، سمنان به ساری و بالعکس به صورت عادی و روان در جریان دارد.
    وضعیت جوی
    براساس اعلام هواشناسی مازندران تا پایان هفته جاری مداخله جوی خاصی در این خطه شمال کشور وجود نخواهد داشت و از فردا پنجشنبه دهم بهمن دمای هوا رو به افزایش خواهد رفت.
    هواشناسی مازندران با اشاره به افزایش دمای هوا در روزهای آینده ، پیش بینی کرد که احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات وجود دارد.
    مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده دارد که 3 هزار و 700 کیلومترآن را محورهای اصلی تشکیل می دهد. سالانه حدود 50 میلیون تردد در این محورهای انجام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو