فونیکسریمکسبهتام

پلیس آلمان برای پاره‌ای از تحقیقات به شرکت میتسوبیشی می‌رود

عصر خودرو- در طی وجود ابهامات امنیتی از سوی پلیس آلمان این سازمان یک گروه تحقیقاتی را به چند شرکت، از جمله میتسوبیشی، اعزام خواهد کرد.

پلیس آلمان برای پاره‌ای از تحقیقات به شرکت میتسوبیشی می‌رود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  گفته می‌شود پلیس آلمان اخیرا به چند نقطه مختلف در شهر‌های این کشور، برای انجام تحقیقات امنیتی، نفوذ کرده است. از جمله مکان‌های مورد نظر می‌توان به فرانکفورت، هانوفر و رگنسبورگ اشاره کرد. یکی از شرکت‌های حاضر در این مکان‌ها، شرکت تامین کننده قطعات دنزو است. این شرکت که وظیفه تولید انژکتور و پمپ‌های دیزلی برای شرکت میتسوبیشی را بر عهده دارد، گفته شده تا به حال کاملا با محققان پلیس آلمان همکاری کرده است. همچنین گفتنی است که سه مورد از دارایی‌های مورد تحقیق قرار گرفته متعلق به گروه تولیدی Continental AG است که به عنوان شاهد‌های این پرونده شناخته می‌شوند.
    احتمال وجود دستگاه غیرمجاز داخل موتور

    دادستان‌های آلمان در طی یک بیانیه رسمی اعلام کردند " تردید‌هایی مبنی بر آن وجود دارد که موتور‌های ساخته شده مجهز به یک نوع دستگاه خاموش کننده هستند". لازم به ذکر است که این مسئله پیش‌تر در سال 2014 نیز اتفاق افتاده بود که منجر به کشف دستگاه مذکور در 11 میلیون خودرو فولکس واگن شد و این امر باعث رسوایی و بدنامی این شرکت شد. در طی یک مصاحبه خبری مسئولین شرکت میتسوبیشی تایید کردند که این شرکت تحت نظر پلیس و مورد تحقیقات قرار گرفته است. این افراد همچنین اعلام کردند که شرکت میتسوبیشی به هیچ عنوان یک وارد کننده برای تولید و یا توسعه خودرو‌ها در اروپا نیست و در این عمل دخالتی ندارد.

    دردسر جدید شرکت میتسوبیشی

    مسئولین شرکت میتسوبیشی همچنین در طی بیانیه رسمی گفتند: " شرکت میتسوبیشی موتورز مطمعنا در تمامی مراحل تحقیقات همکاری و مشارکت خواهد کرد و کاملا از روند تحقیقات برای نتیجه‌گیری هرچه سریع‌تر حمایت می‌کند". موتور‌هایی که پلیس آلمان به دنبال آن است از نوع دیزلی چهار سیلندر 1.6 لیتری و یک نمونه 2.2 لیتری است. این اجزا پیش‌تر با شرایط و الزامات Euro 5 و Euro 6 به فروش می‌رسیدند. حالا پلیس آلمان در طی انتشار یک بیانیه رسمی از مردم درخواست کرده تا در صورت دست‌یابی به خودرویی با این نوع موتور سریعا با پلیس تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها در میان بگذارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو