فونیکسریمکسبهتام

آمار فعالیت‌های پارس‌خودرو در دی ۹۸

تولید مجدد رنو و برلیانس!

عصر خودرو- سامانه کدال آماری جدید از میزان تولیدات پارس‌خودرو در ماه دی منتشر کرده است.

آمار فعالیت‌های پارس‌خودرو در دی ۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، طبق آمار اعلام شده پارس‌خودرو در دی ماه امسال توانسته 11891 دستگاه خودرو به تولید برساند. این در حالی است که میزان تولیدات این خودروساز در ماه آذر 11023 دستگاه بود که شاهد روند افزایشی هستیم. لازم به ذکر است که پارس‌خودرو مبلغ 1،864،206 میلیون ریال نیز از طریق فروش محصولات خود در ماه دی کسب کرده است.

    پرتیراژترین خودرویی که در پارس‌خودرو به تولید رسیده خانواده X100 یعنی مدل‌های پراید است که در دی ماه 9،332 دستگاه از آن تولید شد. این رقم در ماه آذر 9،743 بود که بر همین اساس می‌توان گفت تولید محصولات پراید در این خودروسازی با افت مواجه شده است. در نقطه مقابل میزان تولید گروه Q200 یعنی کوئیک رشد داشته که از 1،270 به 2،329 دستگاه رسیده است. در این میان تعداد 3 دستگاه خودرو از گروه S200 یعنی ساینا نیز تولید شد.

    یکی از نکات جالب که از آمار تولیدات دی‌ماه پارس‌خودرو می‌توان متوجه شد به گروه رنو مربوط است. میزان تولیدات گروه رنو در ماه آذر صفر بود اما این میزان در دی‌ماه به 225 دستگاه رسید. گروه برلیانس نیز چنین شرایطی دارد و تولید آن صفر به 2 دستگاه رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط