فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت نفت بهران در گفت و گوی با «عصرخودرو»؛

در شرایط تحریم توانسته ایم نیاز صنایع کشور به روانکارها را تامین کنیم

عصر خودرو- شرکت نفت بهران، در همایش صد شرکت برتر که بر اساس درآمد و میزان فروش در سال مالی ۹۷ و شاخص هایی نظیر صادرات، میزان اشتغال زایی، ضریب رشد و سودآوری و ... برگزار شد، موفق به کسب رتبه ۶۲ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران شد.

در شرایط تحریم توانسته ایم نیاز صنایع کشور به روانکارها را تامین کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، اسعد عزیزی، مدیرعامل شرکت نفت بهران ضمن اشاره به سهم 42درصدی این شرکت از بازار روانکارهای کشور گفت : شرکت نفت بهران جزو بزرگترین شرکت های تولید روانکار در کشور و یکی از نخستین شرکت ها در خاورمیانه است. عزیزی افزود : بهران با 57 سال سابقه تا کنون توانسته با حضور در تمامی حوزه های مرتبط با نیازهای صنعت خودرو و دیگر صنایع کشوربه روانکارها با همت تیم پژوهش و تحقیق و توسعه این صنایع را در زمینه واردات روانکارها بی نیاز کند.
    عزیزی گفت : طی سال های اخیر با رشد قابل توجه توانسته ایم برند بهران را ارتقاء دهیم و حتی در صنعت هواپیمایی موفق به عرضه روغن های مورد نیاز هواپیماهای سبک شده ایم و در صنعت نیروگاهی روغن های ترانس مورد نیاز را تامین کردهایم. بهران همچنین در صنعت توربین ها توانسته جایگزین شرکت های خارجی تامین کننده روانکارها شود. وی افزود: ما در شرایط تحریم توانسته ایم فراورده های مورد نیاز کشور را عرضه و صنایع مختلف را از واردات انواع روانکار ها بی نیاز کنیم و این موضوع موجب رشد بهران و کسب این جایگاه در بین صد شرکت برتر شده است.
    مدیرعامل شرکت نفت بهران در پاسخ به سوالی در زمینه برنام ههای این شرکت برای آینده گفت : در سال 98 با رشد قابل توجهی بالا آمده ایم که امیدواریم در ارزیابی های سال آینده همایش صد شرکت برتر نتیجه آن را ببینیم. عزیزی اضافه کرد : بهران موفق به ثبت فروش حدود 4هزار میلیارد شده است که در مقایسه با عدد فروش 2300 میلیارد ریال، رشد قابل توجهی را نشان می دهد. وی افزود : ما همچنین موفق به کسب عنوان نخست صادراتی در کشور شده ایم و در شاخص های بهره وری جزو شرکت های نخست کشور هستیم و هر روز قدرتمند تر از قبل می شویم و امیدوارم بتوانیم همیشه در اوج باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو