فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

۶۰ نقطه حادثه خیز در جاده های اصفهان وجود دارد

عصر خودرو- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۶۰ نقطه حادثه خیز در جاده های استان اصفهان شناسایی شده است که با همکاری مسئولان ذی ربط در صدد ایمن سازی جاده ها هستیم.

۶۰ نقطه حادثه خیز در جاده های اصفهان وجود دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، منصور شیشه فروش   با اشاره به ابلاغ آیین نامه رعایت الزامات و قوانین راهنمایی و رانندگی به تمام ادارات و سازمان های دولتی در استان اصفهان اظهار داشت: تمام سازمان های دولتی موظف شده اند که از ماشین های دودزا استفاده نکنند؛ خودروها باید برگه معاینه فنی داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نشود.

    وی افزود: به فرمانداری ها ابلاغ شده است به منظور تقویت و نظارت و کنترل جاده ها به ویژه در ایام اوج سفر خودروهایی را در اختیار پلیس راه قرار دهند.

    شناسایی 60 نقطه حادثه خیز در جاده های استان اصفهان

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام 60 نقطه حادثه خیز در جاده های استان اصفهان گفت: با نصب تابلوهای هشدار و آموزش های لازم و تلاش در افزایش فرهنگسازی شهروندان در رعایت نکات ایمنی، جهت سفر امن اقداماتی صورت گرفته است.

    شیشه فروش با اشاره به ابلاغیه به شهرداری در ایام بارندگی بیان داشت: در بعضی از بزرگراه ها شاهد واژگونی تریلی و تصادفاتی هستیم که مقرر شد شهرداری با هماهنگی شورای ترافیک نقاط پرتصادف در بزرگراه ها را شناسایی و مرتفع سازد.

    وی افزود: با ابلاغ شیارکشی و نصب نیوجرسی در رینگ های شهری به ویژه در ایام بارندگی و یخ زدگی به شهرداری اقدامات لازم در جهت ایمن سازی و کاهش تصادفات انجام شده است.

    اصفهان رکورددار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه اداره کل راهداری استان اصفهان در حفظ راه ها و رفاه و ایمن سازی سفر شهروندان می کوشد، تصریح کرد: استان اصفهان با 49 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رتبه اول را در کشور دارد و با 750 نیرو راهداری و 500 دستگاه ماشین آلات و 200 دستگاه تجهیزات در 41 راهدارخانه از 13 هزار کیلومتر راه در استان اصفهان در شرایط بارندگی و لغزندگی و برفی محافظت می کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو