فونیکسریمکسبهتام

رونمایی از جدیدترین شاسی بلند تمام الکتریکی جیپ

عصر خودرو-شرکت جیپ سه خودروی جدید هیبریدی را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت.

رونمایی از جدیدترین شاسی بلند تمام الکتریکی جیپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پس از گذشت نمایشگاه دیترویت در ژانویه، شرکت‌هایی مانند جیپ تصمیم گرفتند تا نمایش پر قدرت‌تری را در نمایشگاه CES لاس وگاس اجرا کنند. سه خودروی تماما هیبریدی با قابلیت شارژ در این نمایشگاه از سوی شرکت جیپ به نمایش گذاشته شد که نمایانگر آینده الکترونیکی این شرکت است. دو عدد از این خودروها، Renegade و Compass PHEV، پیش‌تر در نمایشگاه ژنو سال 2019 به نمایش در آمده بودند. اما برای عنوان Wrangler PHEV این اولین بار است که به نمایش رسمی و عمومی گذاشته می‌شود. شرکت جیپ در نظر دارد که تا سال 2022 برای تمامی خودرو‌های خود قابلیت شارژ برقی را فراهم سازد. با اینکه خودروی جدید جیپ در این نمایشگاه حضور داشت، اما اطلاعات کاملی از عناوین حاضر در نمایشگاه منتشر نشد.
تاریخ رونمایی این خودرو‌ها

شرکت جیپ در طی گفت‌و‎‌گو با یک خبرگزاری درون این نمایشگاه اعلام کرده است که اطلاعات دقیق‌تر از این خودرو‌های تا اواخر سال 2020 در دست طرفداران قرار خواهد گرفت. این اطلاعات قرار است در نمایشگاه‌های آینده که در ژنو، بی‌جینگ و نیویورک برگذار می‌شود فاش شود.

خوشبختانه فعلا ما توانستیم تا نگاهی به طراحی نهایی این خودرو بیاندازیم. با این حال این به آن معنی نیست که ما هیچ اطلاعاتی از این خودرو‌های شاسی بلند نداریم.

دو مدل Renegade و Compass قرار است تا به یک موتور توربوشارژ 1.3 لیتری مجهز باشند که توانایی پردازش 190 تا 240 اسب بخار را دارد. با این حال شرکت جیپ در نظر دارد تا این قدرت‌ها را افزایش دهد. در مدل‌های تمام الکترونیکی این دو ماشین قرار است توان سرعتی آن‌ها تا حداکثر 81 مایل بر ساعت باشد.

این دو خودرو همچنین قرار است از ابزار دقیق و خاصی در تازئینات داخلی برخوردار باشند که جزئیات دقیقی از آن‌ها مشخص نشده است. این که آیا Wrangler نیز از همین امکانات برخوردار است یا خیر مشخص نیست. از سه نمایشگاه نام برده، رویداد GMS ژنو از همه نزدیک‌تر است که قرار است در ماه مارس برگذار شود. در نتیجه هنوز چند ماه اس سوالات بی پاسخ در انتظار طرفداران این شرکت است.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو