فونیکسریمکسبهتام

از حضور شرکت نفت ایرانول در سومین نمایشگاه بین المللی زنجیره تامین لاستیک؛

دوستدار طبیعت

عصر خودرو- کارشناس مهندسی فروش شرکت نفت ایرانول در خصوص استانداردهای تولید روغن فرآیند سبز در این شرکت خبر داد.

دوستدار طبیعت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بزرگ‌ترین تامین‌‎کننده روغن تولید لاستیک کشور در نمایشگاه زنجیره تولید لاستیک و همچنین تولید کننده نامی روغن فرآیند سبز در نمایشگاه زنجیره تولید لاستیک کشور حضور داشت. مهندس محسن اسدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خودروامروز عنوان کرد: مانور ایرانول در این نمایشگاه روی روغن‌های فرآیند سبز است. وی در خصوص سهم ایرانول در چرخه تولید لاستیک گفت: یزد تایر، کویر تایر، ایساتیس، کیان‌تایر و بسیاری دیگر از برندهای مطرح لاستیک کشور به‌نحوی روغن مورد نیاز برای تولید لاستیک‌هایشان را از ایرانول تامین می‌کنند.
    روغن فرآیند سبز به‌عنوان یکی از محصولات اصلی این برند، روغنی متشکل از ترکیبات آروماتیک با PCA کمتر از 3 درصد است، در فرآیند لاستیک‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن‌ها به دلیل کاهش میزان سرطان‌زایی و کمک به‌رعایت مسائل زیست محیطی در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استفاه قرار می‌گیرند. ایرانول به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان روغن در کشور از تیرماه سال 92 پروژه تولید و صادرات این نوع روغن را آغاز کرده است که از نظر کیفیت دقیقا با استانداردهای روز اروپایی مطابقت دارد. روغن فرآیند سبر TDAE و TRAE دو محصول مهم ایرانول هستند که برای تولید لاستیک سبز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین روغن‌های Super Ronia  و Super Royal که با گریدهای 30W5، 40W5، 20W0 ارائه می‌شوند از جمله جدیدترین محصولات این شرکت هستند که با بالاترین سطح کیفی در خاورمیانه تولید می‌شوند و عموما در ظرف‌های فلزی 4 لیتری چهارگوش قابل عرضه هستند. کیفیت روغن‌های مذکور به حدی بالاست که می‌توان از آن‌ها به راحتی برای خودروهای روز دنیا که تکنولوژی‌های پیچیده‌تری در ساخت موتور و ادوات فنی دارند استفاده کرد. توجیه قیمتی به‌نسبت رقبا خارجی هم‌رده از جمله نقاط قوت این روغن‌ها است همچنین در میان رقبا داخلی هم‌قیمت روغن‌های ایرانول با توجه به تکنولوژی بالا به‍‌کار برده شده در تولید، نسبت‌به رقبا دیگر در حد متوسطی قرار دارد.
    بزرگ‌ترین سطح API روغن‌های موتورهای بنزینی مربوط به روغن‌های SM است که در ایرانول با نام روغن‌های Super Ronia تولید می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط