فونیکسریمکسبهتام

با مشارکت پنج کشور خارجی؛

نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک آغاز به‌کار کرد

عصر خودرو- سومین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک دیروز (سه شنبه)‌ در مراسمی با حضور ۶۴ شرکت از پنج کشور در محل هتل المپیک تهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین‌المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک آغاز به‌کار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، «مهدی صادقی نیارکی»‌ سرپرست معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن وتجارت ضمن بازدید از نمایشگاه، در گفت وگو با شماری از تولیدکنندگان حاضر در این محل، با مسایل آنها آشنا شد. 

    شرکت های خارجی در این نمایشگاه از کشورهای چین، کره جنوبی، ایتالیا، ترکیه و کانادا حاضر شده اند و تولیدات خود را ارایه کرده اند.

    تولیدکنندگان تایر و تیوب با 38 درصد بیشترین شرکت کنندگان در این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند و علاوه بر آنها، واردکنندگان تایر و تیوب، تولیدکنندگان قطعات لاستیکی، تولیدکنندگان ماشین‌آلات، واردکنندگان ماشین‌آلات، تولیدکنندگان مواد اولیه، واردکنندگان مواد اولیه، مراکز پژوهشی و مهندسی، شرکت‌های فعال در عرصه بازیافت لاستیک، تولیدکنندگان روکش تایر، استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و آزمایشگاه‌ها حضور دارند.

    فرصت سه روزه برای این نمایشگاه اختصاص یافته که در فضایی به وسعت یکهزار و 700 مترمربع از 17 تا 19 دیماه جاری از ساعت 9 تا 16 دایرست و در حاشیه آن نیز 6 نشست تخصصی در حوزه لاستیک خودرو برگزار خواهد شد.

    به گزارش ایرنا، جمع وزنی تولیدات هشت ماهه کارخانجات تایر کشور 165 هزار و 992 تن است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (163 هزار و 886 تن)، رشد 1.28 درصدی نشان می‌دهد.

    امسال تا پایان آبان‌ماه 11 میلیون و 636 هزار و 921 حلقه تایر سواری از سوی کارخانه های داخلی کشور تولید شد و این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال 10 درصد رشد نشان می‌دهد.

    علاوه براین در مدت مزبور 979 هزار و 487 حلقه تایر وانتی در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افت 16 درصدی دارد.

    همچنین تولید تایر باری و اتوبوسی در هشت ماهه امسال با کاهش 24 درصدی در مقایسه با پارسال به رقم 485 هزار و 49 حلقه رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو