فونیکسریمکسبهتام

۲۵۰ راهدار برای جلوگیری از انسداد راه‌های قزوین دست به کار شدند

عصر خودرو- عملیات برف‌روبی جاده‌های استان قزوین با به کارگیری ۲ هزار و ۲۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک با ۲۵۰ راهدار جهت بازگشایی معابر اصلی و فرعی استان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شد.

۲۵۰ راهدار برای جلوگیری از انسداد راه‌های قزوین دست به کار شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، جواد حق‌لطفی   افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی از اوایل بامداد روز گذشته، تمامی تیم‌های راهداری در سطح راه‌های ارتباطی اصلی  و فرعی استان، به خصوص در آزادراه و بزرگراه‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

    وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش‌ها، عملیات برف‌روبی در جاده آبیک - طالقان، قزوین - همدان از آوج تا آبگرم، آزادراه قزوین - زنجان از انتهای حوزه قره‌باغ تا ضیاءآباد و گردنه‌های کوهین در جاده قزوین - رشت و قسطین لار و بهرام‌آباد در منطقه الموت توسط 180 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به همراه 250 نیروی راهدار به انجام رسید.

    حق لطفی تاکید کرد: در حال حاضر سطح تمامی راه‌های ارتباطی استان باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

    این مسوول راهداری یادآور شد: با توجه به کوهستانی بودن برخی از مناطق استان، همواره به رانندگان توصیه شده تا ضمن رعایت مقررات رانندگی و خودداری از سرعت و سبقت غیرمجاز، فاصله طولی با خودرو مقابل را در طول مسیر حفظ کرده و با نیروهای راهداری و پلیس‌راه مستقر در سطح جاده‌ها همکاری داشته باشند.

    قزوین با داشتن 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی، 12 دستگاه تونل، 10 گردنه به طول 161 کیلومتر بوده و 230 کیلومتر طول روشنایی راه ها، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط