فونیکسریمکسبهتام

جزئیات توافق بیدود با شهرداری اعلام شد

عصر خودرو- سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات توافق بیدود با شهرداری را اعلام کرد.

جزئیات توافق بیدود با شهرداری اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، یوسف حجت سرپرست معاونت حمل  و نقل و ترافیک شهرداری تهران  در باره بازگشت دوچرخه‌های نارنجی و ادامه همکاری با شرکت بی‌دود  اظهار داشت:‌توافق جدید با این شرکت انجام گرفته است و بر همین اساس شرکت بیدود اجازه تبلیغات بر روی دوچرخه‌ و ایستگاه‌ها را خواهد داشت و از این طریق منبعی درآمدی جدید برای شرکت دوچرخه‌های اشتراکی فراهم می‌شود.

    وی با بیان اینکه هیچ یارانه نقدی به شرکت بیدود نمی‌دهیم،گفت: به غیر از شرکت بیدود هر شرکت دیگری که آمادگی  فعالیت در حوزه دوچرخه‌های هوشمند و نسل 4 را داشته باشد شهرداری امکانات لازم را برای آن فراهم می‌کند و بزودی فراخوانی در این زمینه انجام می‌گیرد.

    سرپرست معاونت حمل  و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حق عضویت برای مشترکان دوچرخه‌های بی‌دود 49 هزار تومان در سال است و خود شرکت موظف به پرداخت بیمه مسافران است. در حالی که پیش از این مسافران دوچرخه علاوه بر 30 هزار تومان پرداخت حق بیمه باید یک ودیعه 160 هزار تومانی نیز پرداخت می‌کردند.

    حجت در ادامه از راه‌اندازی متروی گلشهر به هشتگرد با یک رام قطار طی روز آینده خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی متروی اسلامشهر فردا انجام می‌گیرد و هر دو مسیر جدید ادامه متروی تهران خواهد بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط