فونیکسریمکسبهتام

حضور یکی از رقبای تسلا در نمایشگاه CES ۲۰۲۰

عصر خودرو- کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که خودروی تمام الکتریکی فیسکر اوشن به عنوان یکی از رقبای اصلی آئودی e-Tron و تسلا مدل ایکس، در جریان برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی خواهد شد.

حضور یکی از رقبای تسلا در نمایشگاه CES ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگا خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، نمایشگاه علم و فناوری CES 2020 قرار است در شهر لاس وگاس آمریکا از تاریخ 6 ژانویه سال 2020 میلادی آغاز به کار کند و تا 10 ژانویه نیز ادامه داشته باشد.

    نمایشگاه علم و فناوری CES  که هرساله در زمستان برگزار می‌شود، نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقه مندان به محصولات تکنولوژی را به سمت و سوی خود جلب می کند و همواره میزبان شرکت های تکنولوژی و تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و سایر دستگاههای الکترونیکی است تا از جدیدترین دستاوردها و محصولات خود رونمایی کنند و بدین ترتیب سهم بیشتری را به هنگام عرضه به بازار به خود اختصاص دهند. نام این نمایشگاه نیز کلمه اختصاری عبارت Consumer Electronics Show به معنای نمایشگاه محصولات الکترونیکی برای مصرف کنندگان است.

    بر اساس گزارش وب سایت autoexpress، خودروی جدید فیسکر اوشن (Fisker Ocean) قرار است به عنوان یکی از رقبای اصلی آئودی برقی (Audi e-tron) ، تسلا مدل ایکس و مرسدس بنز EQC  در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس حاضر شود و قابلیت‌ها و امکانات جدید خود را در معرض دید شرکت کنندگان و علاقه مندان قرار دهد.

    تسلا یکی از برترین خودروهای لوکس و قدرتمند برقی در جهان به شمار می رود که توسط شرکت آمریکایی تسلاموتورز در سه مدل مختلف تسلا مدل 3، مدل اس و مدل ایکس عرضه می‌شود.

    گفته می‌شود این خودرو در سال 2022 میلادی به تولید انبوه خواهد رسید.

    از جمله مهم‌ترین مشخصات اصلی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

        گستره مسافتی این خودرو که به یک پک باتری 80 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی مجهز  شده است، بین 250 تا 300 مایل گزارش و اعلام شده است.
        شارژ کامل این خودرو با استفاده از یک کابل شارژ سریع، 30 دقیقه است.
        برخی از مدل های فیسکر اوشن ، چهار چرخ محرک (4WD) خواهد بود.

    هنریک فیسکر، مدیرعامل و مدیر ارشد اجرایی شرکت فیسکر، در این خصوص خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته متخصصان زبده فعال در شرکت ما به دنبال توسعه و تولید خودروهای الکتریکی و لوکس بوده اند تا گوی رقابت را از شرکت های خودروسازی مشهور همچون تسلاموتورز، آئودی و مرسدس بنز بربایند و با جلب توجه مشتریان ، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهند.

    بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

    بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو