فونیکسریمکسبهتام

اختصاصی«عصرخودرو» ،

جدیدترین قیمت انواع باتری خودرو در بازار

عصر خودرو- با شروع فصل پاییز و برودت شدید هوا دوباره به سراغ بازاری رفته ایم که این روزها بسیار پر رونق و همچنین پر مشتری روزگار خود را می گذراند. بازار مورد هدف ما در این شماره از هفته نامه خودروامروز به بررسی بازار انواع باتری خودروهای مختلف می پردازد. همراه ما باشید تا برای شما اطلاعاتی از وضعیت روز بازار و همچنین نکاتی مهم برای خرید از این بازار را ارائه کنیم. همچنین فهرستی مبسوط از آخرین قیمت پرفروش های این بازار را هم برای شما آماده کرده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می نماییم، همراه ما باشید.

جدیدترین قیمت انواع باتری خودرو در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حالا که امسال سردی هوا و بعضا برف را در فصل پاییز تجربه کردیم، باتری های کهنه و فرسوده کمی زودتر از زمستان مالکان انواع خودروهای داخلی را به این بازار فراخوانده‌اند. کالای مصرفی که گفته می شود هر 3 سال یکبار باید آن را با نمونه جدید و نو جایگزین کرد. به همین دلیل ما نیز زودتر به این بازار سر زده‌ایم تا تحلیل کوتاهی از این بازار را در اختیار شما قرار دهیم تا بهترین انتخاب را در این بازار گران قیمت داشته باشید. بهترین اتفاقی که بعد از مدتها در این بازار رخ داده است ثبات تقربی قیمت های محصولات این بازار است. به طوری که طبق گفته فروشندگان این راسته قیمت ها نسبت به اوایل تابستان امسال هیچ تغییری نکرده اند و یا حداکثر شاهد افزایش قیمت 5 تا 10 هزار تومانی در این بازار برای باتری های ایرانی بوده‌ایم. اما در مورد فراوانی برندهای مختلف نیز باید گفت همچنان با وقوع تحریم ها بیشتر برندهای مطرح بازار که از کشوره های کره جنوبی و آلمان به بازار وارد می شدند امروزه واردات آنها با چالش های فراوانی همراه هست اما باید گفت اگر خواستار باتری های برند و همچنین ساخت کشورهای مطرح باشید بازار پایتخت همچنان از شما به خوبی میزبانی می کند و به طور کلی باید خاطرنشان کرد مشتری در بازار تهران قدرت انتخاب بیشتری نسبت به سایر شهرستان ها دارد. باتری های چینی و ساخت ترکیه نیز سهم کوچکی از بازار داخلی را تامین می کنند اما در بازار نقش تعیین کننده ای برای قیمت نهایی بازی نمی کنند چرا که باتری های ایرانی همچنان در تیراژ زیاد مانند صبا باتری، سپاهان و .... در داخل تولید می شوند و عمده نیازهای بازار را تامین می کند و به عنوان رقیبی قدر اجازه قدرت‌نمایی به برندهای چینی و سایر برندهای متفرقه در بازار را نمی‌دهند. هر چند که برندهای داخلی بیشتر روی تولید باتری های اسیدی تمرکز دارند اما باتری های خشک آنان نیز به وفور در جای جای کشورمان قابل خریداری هستند. باتری های ایرانی علاوه بر قیمت بسیار مقرون به صرفه، دارای ضمانتنامه و همچنین خدمات پس از فروش گسترده‌ای هستند و حتی به نقل از بازاریان این صنف، برخی از برندهای خوشنام ایرانی در صورت عدم رضایت مشتری باتری خریدار را تعویض و باتری کاملا جدید و البته سالم به او تحویل می دهند.
    قبل از خرید باتری حتما به نوع باتری توصیه شده در دفترچه راهنمای اتومبیل خود دقت کنید و همچنین مزایا و معایب باتری های خشک و اسیدی را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید چرا که باتری های موجود در بازار قیمتی حداقل 280 هزارتومان به بالا دارند. همچنین اگر میزان آب و اسید و یا شارژ باتری شما دچار مشکل شده است می توانید با مراجعه به باتری سازها مشکل باتری خود را با اجرتی بین 20 تا 80 هزار تومان برطرف کنید.

    محمد ملکی زاده

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط